آشوبگران، دیوار بیرونی کنسولگری ایران در کربلا را آتش زدند

تهران (پانا) - منابع خبری عراقی خبر دادند که شماری از آشوبگران، دیوار بیرونی کنسولگری ایران در کربلا را مورد حمله قرار داده و بخشی از آن را به آتش کشیده اند.

کد مطلب: ۱۱۸۳۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
آشوبگران، دیوار بیرونی کنسولگری ایران در کربلا را آتش زدند

به گزارش العالم، منابع خبری از آتش زدن دیوار بیرونی کنسولگری ایران در شهر کربلا خبر می‌دهد. پایگاه خبری صابرین نیوز خبر داد که نیروهای امنیتی در کربلا، به مقابله با آشوبگران پرداخته و تعدادی از دو طرف نیز مجروح شده‌اند.

ده‌ها نفر اقدام به برگزاری تجمعی در برابر کنسولگری ایران در کربلا کرده و در این تجمع کانکس‌های نیروهای حفاظتی دربیرون کنسولگری آتش زده شد و نیروهای امنیتی، تجمع کنندگان را متفرق کردند.

رسانه‌های عراقی بامداد امروز از کشته شدن «ایهاب جواد» از فعالان عراقی، در حمله مسلحانه‌ای در کربلا خبر دادند. کنسولگری ایران عصر یکشنبه در بیانیه‌ای ترور این فعال عراقی را محکوم کرد.

کنسولگری ایران در بیانیه خود تاکید کرد: «کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کربلای معلی، این اقدام تروریستی را که شامگاه گذشته در این شهر مقدس روی داده محکوم کرده و تسلیت و همدردی خود را ابراز داشته و معتقد است که اینگونه اقدامات در راستای ناامنی و بی ثبات کردن کشور دوست و برادر، جمهوری عراق است».

در همین حال، صاحب نظران عراقی در اولین واکنش به ترور شب گذشته «ایهاب الوزنی» فعال اجتماعی در کربلا، سازمان جاسوسی موساد اسرائیل را متهم اصلی این اقدام تروریستی معرفی کردند.

محمد العیسی نویسنده و روزنامه نگار عراقی در یادداشتی خاطرنشان کرده که اولین و مهمترین متهم ترور ایهاب الوزنی فعال اجتماعی عراق در کربلا، موساد اسراییل است و بیشترین بهره برداری را از آن می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار