بازداشت سارق منازل در شمال تهران

تهران (پانا) - رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق منازل شهرکی در شمال تهران خبر داد و گفت در این رابطه 5 فقره سرقت به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

کد مطلب: ۱۱۸۳۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
بازداشت سارق منازل در شمال تهران

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی بیان کرد: اواخر سال گذشته پرونده ای با موضوع سرقت منزل توسط یکی از شهروندان در یک شهرک مسکونی از سوی کلانتری 102 پاسداران برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد.
وی عنوان کرد: شاکی اظهارات داشت، ساعت 6 عصر 30 اسفند ماه از منزل خارج و ساعت 4 بامداد روز بعد از طریق همسایه ها و نگهبانی شهرک متوجه شدم که منزلم مورد دستبرد قرار گرفته و سارق نیز به همراه اموال مسروقه دستگیر شده است.
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی ابراز داشت: کارآگاهان پی جویی و کشف جرم را در دستور کار قرار دادند و پس انجام تحقیقات میدانی متوجه شدند که متهم تردد زیادی در شهرک دارد و با توجه به سرقت های متعدد از منازل اهالی شهرک، ظن کارآگاهان به ارتکاب سرقت های متعدد توسط متهم در شهرک قوت گرفت.
وی عنوان کرد: کارآگاهان با چندین روز تلاش بی وقفه و مستمر به ارتکاب سرقت های متعدد توسط متهم یقین و متهم در بررسی های تکمیلی به ارتکاب جرائم مشابه معترف شد.
این مقام انتظامی گفت: متهم اظهار داشت: خواهرم در آن شهرک سکونت دارد و به بهانه رفتن به منزل خواهرم وارد شهرک می شدم و اطلاع داشتم که قفل اکثر خانه های شهرک خراب است .در محوطه شهرک, داخل اتومبیلم می خوابیدم و در نیمه شب بیدار و پشت در واحد می رفتم و پس از اطمینان از خالی بودن منزل با ابزاری که داشتم درب واحد را باز می کردم و اقدام به سرقت اموال از قبیل طلا و تلویزیون ادکلن و غیره می کردم و اموال را به دستفروشان می فروختم و حاضرم همکاری کنم و محل های سرقت راشناسایی نمایم.
سرهنگ مجیدی تصریح کرد: در نهایت 4 فقره محل سرقت در شهرک شناسایی و متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار