دومین کتابخانه عمومی ویژه مادر و کودک در استان گیلان افتتاح می شود

رشت (پانا) - مدیر کل کتابخانه های عمومی گیلان از افتتاح دومین کتابخانه عمومی ویژه مادر و کودک در استان گیلان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۳۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
دومین کتابخانه عمومی ویژه مادر و کودک در استان گیلان افتتاح می شود

به گزارش روابط عمومی کتابخانه های عمومی استان؛ پریسا کرمی گفت: کتابخانه عمومی پروفسور «مریم میرزا خانی» دانشمند و ریاضی دان نخبه ایرانی ویژه مادران و کودکان، سه شنبه ۲۱ اردیبهشت در شهرستان صومعه سرا به بهره برداری می‌رسد.

پریسا کرمی افزود: گشایش کتابخانه عمومی مریم میرزاخانی که دومین کتابخانه ویژه کودک و نوجوان در گیلان است اقدام مشترک اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس و کتابخانه‌های عمومی استان است.

وی گفت: این مرکز فرهنگی پس از انجام مراحل تجهیز امکانات ویژه، استانداردسازی و اختصاص کتاب و منابع آموزشی در فضایی به مساحت ۱۲۰ متر مربع به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان گفت: مراسم افتتاح این کتابخانه با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان صومعه سرا با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و بدون تشریفات انجام می‌شود.

پریسا کرمی ضمن برشمردن ارئه خدمات ویژه به مادران و کودکان در این کتابخانه افزود: برگزاری کارگاه‌های مختلف آموزشی و برنامه‌های فرهنگی مانند قصه گویی، خوانش متون کهن، برنامه‌های آموزشی دینی و قرآنی، فرزندپروری، شعرخوانی و بازی‌های فکری از برنامه‌های ویژه این گونه مراکز فرهنگی در گیلان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار