تقدیر از خبرنگار نمونه خبرگزاری پانا

تهران (پانا) - در مراسم هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم و سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی با محوریت تقدیر از مربیان و دانش‌آموزان برتر این سازمان، از خبرنگار نمونه خبرگزاری پانا تقدیر شد.

کد مطلب: ۱۱۸۳۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از خبرنگار نمونه خبرگزاری پانا

یکی از مهم ترین برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی در ایام هفته بزرگداشت معلم برنامه سپاس معلم است که در این برنامه تمام اعضای تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان، دانش‌آموزان عضو خبرگزاری پانا و نمایندگان مجلس دانش‌آموزی از سراسر کشور با اجرای ویژه برنامه‌هایی از مجاهدت‌ها و خدمات آموزشی و پرورشی مدیران، معلمان و مربیان خود تقدیر می‌کنند.

به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی، همایش کشوری به طور متمرکز و در بستر فضای مجازی طراحی و پیش بینی شد که امروز یکشنبه 19 اردیبهشت برگزار شد و براساس دستورالعمل ابلاغ شده به سازمان‌های دانش‌آموزی سراسر کشور، در این برنامه تلاش شد بخشی از چهره‌های برتر و موفق اعضا و مربیان سازمان را شناسایی و به عنوان الگوهای برتر فعالیت در زیست بوم جدید معرفی شوند.

در این برنامه که در بستر فضای مجازی و از طریق کانال‌های ارتباطی سازمان در شبکه شاد به طور زنده پخش شد، از مریم احمدی به عنوان خبرنگار نمونه خبرگزاری پانا در سازمان دانش‌آموزی تقدیر شد.

گفتنی است در این تقدیرها شاخص‌هایی برای انتخاب و معرفی مربیان، دانش‌آموزان عضو و کارشناسان برتر سازمان تدوین شده و یکی از شاخص‌های مهم سازمان دانش‌آموزی حضور فعال، هوشمندانه و اثربخش آنها در فعالیت‌های سازمان در زیست بوم جدید است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار