معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و‌ پرورش شهرستانهای تهران:

ملارد یکی از فعال‌ترین قطب‌های سوادآموزی استان است

ملارد(پانا)- آیین تجلیل از آموزش‌دهندگان منتخب و مدیران مراکز یادگیری محلی شهرستان ملارد در آموزش و پرورش شهرستان ملارد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۳۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد
ملارد یکی از فعال‌ترین قطب‌های سوادآموزی استان است

عربعلی زینالی، معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران، ضمن تشکر از زحمات مدیر آموزش و پرورش ملارد و واحد سوادآموزی این شهرستان، ضمن اشاره به اتحاد و اهمیت کار دسته جمعی گفت: ملارد یکی از قطب‌های فعال و موفق در این حوزه بوده و این موفقیت فقط با همدلی و کار گروهی و حمایت مدیریت مجموعه اتفاق می افتد.

زینالی افزود: معلمی شغل سختی است اما چهارچوب زمانی و مکانی مشخصی دارد، امکانات تدریس در مدارس فراهم و دانش‌آموزان در مدرسه حاضر می‌شوند اما امر تدریس برای آموزش دهندگان سخت تر و پرمشقت تر است چرا که آنها باید به دنبال شاگرد رفته و بدون هماهنگی و عدم اطلاع از همکاری مدارس، به تدریس بپردازند، مراحل اداری را باید طی کنند و امکانات آموزشی هم ممکن است در خیلی جاها، فراهم نباشد. تنها عاشق تعلیم دادن می‌تواند چنین سختی‌هایی را تحمل کند و باز به این کار ادامه دهد.

او ادامه داد: آموزش دهندگان ما امنیت شغلی ندارند و متأسفانه نمی دانند که چه زمانی به استخدام دائم دولت در خواهند آمد، حقوق مشخصی ندارند و آن هم بطور نامنظم و بفواصل خیلی زیاد و مبلغ ناچیز پرداخت می‌شود، در این شرایط واقعاً کار کردن سخت است و انگیزه الهی و معنوی می‌خواهد.

زینالی خاطرنشان کرد: امیدوارم همه این همکاران زحمتکش با مثبت اندیشی، اجر کار خود را در دنیا و آخرت ببینند و مسئولین هم بفکر ایجاد یک وضعیت شغلی ثابت با حقوق و مزایای مشخص برای این عزیزان باشند تا همه با هم شاهد ریشه‌کن شدن بی‌سوادی باشیم.

طیب رضایی‌فر، مدیر آموزش و پرورش این شهرستان نیز ضمن اشاره به اهمیت فعالیت‌های حوزه سوادآموزی در کاهش بی سوادی و کم سوادی گفت: خوشبختانه با وجود بیماری کرونا و سختی های شرایط حاضر، واحد سوادآموزی این شهرستان دست از تلاش برنداشته و هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ کمی جزو برترین‌های استان شناخته شد‌ و قطعاً این موفقیت مهم جز با پیگیری مسئول سواد آموزی آموزش و پرورش ملارد، میسر نمی‌شد که با جدیت و تلاش‌ در حال پیگیری برنامه‌های موجود است.

در این مراسم که با حضور صادق اسفندیار، رئیس اداره ساماندهی دوره‌های سوادآموزی و آموزش‌های داوطلبانه، برگزارشد، از ده نفر آموزش‌دهنده منتخب و مدیران مراکز یادگیری محلی، تقدیر بعمل آمد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار