تجلیل از معلمان سرآمد آموزش و پرورش ناحیه 2 اردبیل

اردبیل(پانا) - همزمان با آخرین روز از هفته بزرگداشت مقام معلم و با حضور مسئولان و جمعی از معلمان برگزیده آموزش و پرورش ناحیه 2 اردبیل، از معلمان سرآمد این ناحیه در کانون شهید رجایی تجلیل بعمل آمد.

کد مطلب: ۱۱۸۳۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از معلمان سرآمد آموزش و پرورش ناحیه 2 اردبیل

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل؛ احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان در این همایش با تقدیر از ایفای نقش فعال آموزشی و تربیتی فرهنگیان استان در دوران همه گیری بیماری کرونا، گفت: معلمان استان همواره تلاش کردند تا در روند و کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی نسبت به گذشته خللی وارد نشود و این حس مسئولیت، ستودنی و قابل تقدیر است.

او اظهار کرد: جایگاه آموزش و پرورش استان از حیث درک شرایط، انطباق با وضعیت جدید و تداوم برنامه های آموزشی و تربیتی در سطح ملی قابل توجه است که این موضوع ناشی از خدمات، ابتکارات و خلاقیت های مجموعه آموزش و پرورش استان و در راس آن معلمان دلسوز و تلاشگر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: توسعه فناوری و زیر ساختها، بهره گیری حداکثری از منابع و امکانات، تلاش برای تامین ابزارهای هوشمند و درکنار آن نظارت بر روند فعالیت های آموزشی و تربیتی در سطح مناطق و نواحی استان از جمله اقداماتی است که آموزش و پرورش استان را در جایگاه خوبی در کشور قرار داده است.

او افزود: هم اکنون 199 هزار و 900 نفر از دانش آموزان استان (88 درصد) در شبکه شاد عضو هستند و از برنامه های آموزشی و پرورشی این شبکه مجازی استفاده می کنند.

ناصری تصریح کرد: در کنار شبکه شاد، برنامه های مدرسه تلویزیونی رسانه ملی و استانی نیز به عنوان یک ابزار آموزشی از همان روزهای آغاز بیماری کرونا، شروع و تا امروز ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تمجید از نقش خانواده ها در این ایام، گفت: نقش خانواده ها و بویژه مادران، بعنوان معلم یاران(همیار معلم)، قابل توجه بوده و نقش موثری در یادگیری دانش آموزان داشته است.

گفتنی است در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی صورت گرفت؛ از معلمان سرآمد ناحیه 2 آموزش و پرورش اردبیل با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار