شاخص بهره مندی روستاهای سیستان و بلوچستان از آب آشامیدنی به 70.5 درصد رسید

زاهدان (پانا) - مدیرعامل آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت سه هزار و ۴۹ روستای استان به شبکه آب متصل و با مجموعه اقدامات انجام شده در سال گذشته شاخص بهره‌مندی روستاهای استان از آب آشامیدنی با افزایش چهار درصدی به ۷۰.۵ درصد رسیده است.

کد مطلب: ۱۱۸۳۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
شاخص بهره مندی روستاهای سیستان و بلوچستان از آب آشامیدنی به 70.5 درصد رسید

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، علیرضا قاسمی اظهار کرد: از ۵ هزار و ۵۹۴ روستای استان، سه هزار و ۴۹ روستا با جمعیت یک میلیون و ۱۵۹ هزار و ۷۸ نفر به شبکه آب متصل شده و ۲ هزار و ۵۴۵ روستا با جمعیت ۲۵۶ هزار و ۹۵۰ نفر از این نعمت محروم هستند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به اعتبارات ابلاغ شده هر ساله هدف‌گذاری لازم به منظور تسریع در آبرسانی انجام و سعی می‌شود در هر شرایطی طبق برنامه‌ریزی عمل کنیم افزود: در سالی که گذشت توانستیم با کم‌ترین تخصیص اعتبار و همت مضاعف به آنچه که قول داده بودیم وفا کنیم و ۳۰۷ روستا در یک سال گذشته وارد مدار شدند و شاخص بهره‌مندی از آب آشامیدنی روستاها به جهش چهار درصدی روبرو شده است.
مدیرعامل آب و فاضلاب سیستان وبلوچستان با بیان اینکه ۳۰ روستا با جمعیت ۶ هزار و ۵۰۰ نفر در سال جدید وارد مدار شد تصریح کرد: تا پایان بهار امسال ۵۰ روستای دیگر نیز به شبکه آب متصل می‌شوند و شاخص بهره‌مندی روستاها از آب یک درصد دیگر افزایش پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه آب حیاتی‌ترین نیاز مردم و اساسی‌ترین دغدغه ما به عنوان خادمان است، خاطرنشان کرد: زمان را به عنوان با ارزش‌ترین سرمایه زندگی مغتنم می شماریم تا فرصت‌ خدمت‌گذاری به عنوان گوهری گران‌بها از دست نرود و امید است در سال جدید نیز برنامه‌ها طبق اهداف تعیین شده محقق شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار