«مادر عشق» به زودی به همت انتشارات مدرسه منتشر می‌شود

تهران (پانا) - از مجموعه «ریحانه» کتاب «مادر عشق»، روایت داستانی از زندگی حضرت ام‌البنین(س) به زودی از طرف انتشارات مدرسه منتشر و روانه بازار نشر می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۸۳۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
«مادر عشق» به زودی به همت انتشارات مدرسه منتشر می‌شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، مجموعه کتاب‌های «ریحانه» نگاهی نو به زندگی زنان نامدار اسلام دارد.

ام‌البنین (سلام الله علیها)، نامش فاطمه بود و نام قبیله‌اش بنی‌کِلاب. او همسر امام علی (علیه السلام)، مادر حضرت عباس (علیه السلام) و از زنان نامدار اسلام است. کتاب «مادر عشق» روایت داستانی از زندگی این زن نامدار است که عطیه‌سادات صالحیان آن را به نگارش در آورده است. او درباره آثار منتشر شده درباره زندگی ام‌البنین (سلام الله علیها) و منابع مورد استفاده برای نوشتن کتابش می‌گوید:« برای نوشتن این کتاب خیلی مطالعه کردم. در مورد حضرت ام‌البنین (سلام الله علیها) کتاب داستانی خیلی کم بود و شاید در حد یکی دو عنوان کتاب. از نظر تاریخی هم فقط چند تا کتاب بیشتر نبود. بیشتر کتاب‌هایی که خواندم درباره حضرت عباس (علیه السلام) بودند که درباره حضرت ام البنین (سلام الله علیها) هم گفته بودند».

پیشتر از مجموعه ریحانه کتاب‌های «دختر ماه»، «همراه بانوی کبریا»، «بهای عاشقی» و«مهرا» در انتشارات مدرسه به چاپ رسیده است.

انتشارات مدرسه زیر مجموعه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار