افتتاح مجتمع حیات طیبه «شهید سلیمانی»در بیرجند

بیرجند(پانا)- مجتمع آموزشی حیات طیبه شهید سلیمانی شهرستان بیرجند با دستور رئیس جمهور و با حضور رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و استاندار خراسان جنوبی افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۸۲۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مجتمع حیات طیبه  «شهید سلیمانی»در بیرجند

مهراله رخشانی‌مهر در سفر به خراسان جنوبی و همزمان با افتتاح 1295 کلاس درس با دستور رئیس جمهور، مجتمع آموزشی حیات طیبه « شهید سلیمانی» را در شهر بیرجند افتتاح کرد.

مجتمع آموزشی حیات طیبه بیرجند با زیربنای آموزشی 10هزار و 263 مترمربع، در زمینی به مساحت 7000 مترمربع ساخته شده‌است و دارای 45 کلاس درس، 28 اتاق اداری، 4 باب آزمایشگاه، یک کارگاه، یک کتابخانه و دوباب نمازخانه است.

این مجتمع بزرگ آموزشی همچنین دارای یک سالن ورزشی چند منظوره و سالن آمفی تئاتر و پارکینگ است که مجموعا با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی اداره‌کل نوسازی مدارس خراسان جنوبی و با مشارکت اداره‌کل راه و شهرسازی این استان ساخته شده است.

گفتنی است، تا پایان سال 1399، از مجموع 43 پروژه حیات‌ طیبه و مجتمع آموزشی بزرگ مقیاس کشور، 16 پروژه به بهره‌برداری رسیده است و 5 پروژه دیگر نیز تا پایان تیرماه افتتاح خواهد شد و مابقی نیز تا دهه فجر امسال آماده بهره‌برداری خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار