بیانیه‌ی سازمان دانش‌آموزی استان زنجان به مناسبت روز جهانی قدس

زنجان (پانا) - سازمان دانش‌آموزی استلن زنجان به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای صادر کرده است.

کد مطلب: ۱۱۸۲۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه‌ی سازمان دانش‌آموزی استان زنجان به  مناسبت روز جهانی قدس

چه کسی گفت که فریاد تو بی تأثیر است که ازل تا به ابد جلوه ی یک تکبیر است

متن بیانیه‌ی سازمان دانش‌آموزی استان زنجان به مناسبت روز جهانی قدس به شرح زیر است.

در شب قدر، مسلمانان با شب زنده داری و مناجات خود از قید بندگی غیرخدای تعالی که شیاطین جن و انس هستند رها شده و به بندگی خداوند درمی آیند. در روز قدس که آخرین روزهای شهراللّه اعظم است، سزاوار است که مسلمانان جهان از قید اسارت و بردگی شیاطین بزرگ و ابرقدرتها رها شده و به قدرت لایزال خداوند پیوسته و دست جنایتکاران تاریخ را از کشورهای مستضعفان قطع و رشتۀ طمع آنان را کوتاه نمایند.

حضرت امام خمینی در خصوص اهمیت این روز تاکید نموده‌اند.

من از جمیع مسلمانان جهان دعوت می کنم آخرین جمعۀ ماه مبارک رمضان را که از ایام قدر است، و می تواند تعیین کنندۀ سرنوشت مردم فلسطین نیز باشد، به عنوان «روز قدس» انتخاب، و طی مراسمی همبستگی بین المللی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان اعلام نمایند.

روز قدس روز اسلام است. روز قدس روزی است که اسلام را باید احیا کرد و احیا بکنیم، و قوانین اسلام در ممالک اسلامی اجرا بشود. روز قدس روزی است که باید به همۀ ابرقدرتها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطرۀ شما، به واسطۀ عمال خبیث شما، واقع نخواهد شد. روز قدس، روز حیات اسلام است. باید مسلمین بهوش بیایند، باید بفهمند قدرتی را که مسلمین دارند؛ قدرتهای مادی، قدرتهای معنوی. مسلمین که یک میلیارد جمعیت هستند و پشتوانۀ خدایی دارند و اسلام پشتوانۀ آنهاست و ایمان پشتوانۀ آنهاست از چه باید بترسند؟

روز قدس، روزی است که باید به این روشنفکرانی که در زیر پرده با امریکا و عمال امریکا روابط دارند هشدار داد. هشدار به اینکه اگر از فضولی دست برندارید، سرکوب خواهید شد! ما به آنها مهلت دادیم و با آنها با ملایمت رفتار کردیم که شاید دست از شیطنت بردارند و اگر دست برندارند، کلمۀ آخر را خواهیم گفت و خواهیم به آنها فهماند که دیگر رژیم سابق قابل برگشتن نیست و دیگر امریکا نمی تواند به اینجا حکومت کند، و دیگر سایر ابرقدرتها نمی توانند در این مملکت حکومت کنند. روز قدس روزی است که باید به همۀ ابرقدرتها هشدار داد که باید دست خود را از روی مستضعفین بردارید و سر جای خود بنشینید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار