مدیرآموزش و پرورش اسلامشهر:

500 تبلت و گوشی هوشمند به دانش آموزان اسلامشهر در سال 99 اهدا شد

اسلامشهر (پانا) - سال گذشته ۵۰۰ تبلت و گوشی توسط همکاران در مجموعه آموزش و پرورش اسلامشهر تهیه و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۱۸۲۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
500 تبلت و گوشی هوشمند به دانش آموزان اسلامشهر در سال 99 اهدا شد

حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر، در مراسم دیدار فرهنگیان آموزش و پرورش با فرماندار منطقه در سخنانی با گرامی‌داشت هفته مقام معلم و شهادت استاد مطهری و با توجه به شرایط جدید فرهنگیان در زیست بوم جدید اظهار کرد: آموزش و پرورش در این شرایط سخت کرونایی توانسته است با توجه به ابزار اندکی که در دسترس داریم مأموریت‌های خود را به نحو احسن انجام دهد و تلاش معلمین ما اگر به حد تلاش جامعه مدافعین سلامت نبود، کمتر از آن ها هم فعالیت نکردند.

او در ادامه افزود: با توجه به اینکه همکاران ما در آموزش و پرورش و در این شرایط شکننده نگاه خیر به دانش‌آموزان دارند، با همکاری این عزیزان در سال گذشته ۵۰۰ تبلت و گوشی تهیه و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت و اکنون در اسلامشهر هیچگونه موردی در زمینه تهیه ابزار جهت آموزش دانش‌آموزان نداریم.

بنار تصریح کرد: با همدلی و هم‌افزایی که میان همه نیروهای آموزش و پرورش و مسئولان در سطح شهرستان وجود دارد و همکاری خوب مجموعه آموزش و پرورش منطقه ما در سال گذشته در مسابقات فرهنگی، هنری، قرآن عترت و نماز، تربیت‌بدنی و جشنواره خوارزمی از رشد چهل درصدی برخوردار هستیم و این نشان از هدف‌گذاری خوب آموزش و پرورش اسلامشهر بوده است.

خبرنگاردانش‌آموز: محدثه صمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار