مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خبر داد:

کسب رتبه اول کشوری «جشنواره ملی تجربه های موفق مدارس» توسط معلم آذربایجان شرقی

تبریز(پانا) - سیروس میرزا زاده از شهرستان ترکمنچای آذربایجان شرقی در حیطه فرآیند آموزش، رتبه اول کشوری جشنواره ملی تجربه های موفق مدارس را کسب کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۲۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه اول  کشوری «جشنواره ملی تجربه های موفق مدارس» توسط معلم آذربایجان شرقی

آیین تجلیل از برگزیدگان نخستین جشنواره ملی تجربه های موفق مدارس با حضور وزیر آموزش و پرورش همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس در آذربایجان شرقی برگزار شد.
این جشنواره با هدف شناسایی تجربه های موفق مدارس و شناسایی ایده های خوب و نیروهای موفق و پاسداشت مدیران و مربیان و والدین و ارائه الگوهای روز آمد و کار آمد برگزار شد.
از بین ۲۲۱۵ طرح با ملاکهای ارزیابی مشخص بعد از ۸ ماه بررسی، ۴۵ طرح در ۸ موضوع متفاوت مقام اول تا سوم را کسب کردند و ۵۵ طرح بعدی قابل تقدیر شناخته شدند. هدف جمع آوری تجربه های موفق مدارس بود نه تجربیات مدارس موفق.
سیروس میرزا زاده از شهرستان ترکمانچای آذربایجان شرقی در این جشنواره و در حیطه فرآیند آموزش با طرح آموزش تلفیقی در تدریس چند پایه رتبه اول کشوری را کسب کرد. لوح تقدیر از طرف وزیر آموزش و پرورش توسط مدیر کل آموزش و پرورش استان به وی اعطا شد.

جعفر پاشایی ضمن تبریک و تقدیر از بابت ابتکار آقای سیروس میرزا زاده در ایجاد اولین پژوهشسرای دانش آموزی روستایی در یالقوزآغاج شهرستان ترکمانچای گفت: اقدامات، فعالیتها و تلاشهای جدی شبانه روزی این عزیز بزرگوار بسیار قابل تقدیر است و شاید بدون اغراق می توان گفت؛ این اقدام در کشور نمونه ندارد. بخشی از این اقدام در سفر اخیر وزیر آموزش و پرورش در باشگاه فرهنگیان به نمایش در آمد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان افزود: این کار، کاری علمی، تجربی، ابتکاری و مهمتر از همه کاری نو و بدیع بود که شما از امکانات خیلی کم وسایلی جمع آوری کرده و به شکل تجربی بیشترین استفاده را کرده و بهترین ها را تولید کردید تا به صورت تجربی آموزش بهتری از دروس برای دانش آموزان مخصوصا برای دانش آموزان چند پایه که حتی آزمایشگاه و کارگاه هم ندارند و حتی امکانات اولیه الکترونیکی نیز در این روستا وجود ندارد ارائه دهید که این کار شما قابل تقدیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار