مدیرکل آموزش وپرورش خراسان جنوبی:

معلمان به کرونا اجازه تعطیلی فرایند تعلیم وتربیت را ندادند

بیرجند(پانا)ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی عنوان کرد معلمان استان،این تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت و مدافعان بی سنگر، در این شرایط سخت کرونا با تلاش بی وقفه خود اجازه ندادند کلاس‌های درس تعطیل شود.

کد مطلب: ۱۱۸۲۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
معلمان به کرونا اجازه تعطیلی فرایند تعلیم وتربیت را ندادند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، محمد علی واقعی، عصر امروز در مراسم ارتباط تصویری استاندار با فرهنگیان استان که از طریق شبکه شاد برقرار شد؛ ابراز کرد: یکی از کارهای مهمی که در بخش آموزش استان انجام شده تقویت بنیه علمی دانش آموزان با استفاده از شبکه شاد بود.
وی با اشاره به فوت 5 معلم شاغل استان در جدال با بیماری کرونا، تصریح کرد: در این شرایط سخت این تلاش و ایثار معلمان بود که اجازه نداد نظام آموزشی آسیب ببیند و با وجود همه سختی‌ها و کمبودها اما کلاس‌های درس تعطیل نشد.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که 31 معلم توانمند استانی توسط استاندار خراسان جنوبی، تقدیر شدند، عنوان کرد: شیوع ویروس کرونا مشکلات خاصی را برای تمام جامعه به دنبال داشت به نحوی که در بخش آموزش و پرورش، آموزش‌های مجازی جایگزین آموزش‌های حضوری شد.
به گفته واقعی، هرچند کلاس درس حضوری تاثیرگذاری متفاوتی دارد اما معلمان با ایثارگری‌های خود در این شرایط سخت تلاش کردند آموزش‌ها به بهترین صورت ارائه شود و به تعبیری یک سال خاص و ویژه ای را پشت سر گذاشتند؛ بنابراین به جرأت می توان گفت که معلم و مدرسه جایگزینی ندارند و معلم جایگزین تمام نداشته‌ها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار