مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

زیرساخت مناسب مدارس غیردولتی در استفاده از فناوری‌های نوین آموزشی برای یادگیری

تهران (پانا)- با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اولین جلسه شورای نظارت مدارس و مراکز غیر‌دولتی در سال 1400 برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۲۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
زیرساخت مناسب مدارس غیردولتی در استفاده از فناوری‌های نوین آموزشی برای یادگیری

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، محمد صیدلو ضمن تبریک هفته گرامی‌داشت مقام معلم به اعضای شورای نظارت، معلمین و کارکنان مدارس و مراکز غیر دولتی، عملکرد مدارس غیر دولتی را در سال تحصیلی جاری و در زیست بوم جدید با توجه به شیوع ویروس کرونا مطلوب دانست و گفت: مدارس غیر دولتی با توجه به زیر ساخت‌های مناسب در استفاده از فن‌آوری‌های نوین آموزشی برای تداوم یاددهی و یادگیری پیشرو بودند.

او بیان کرد: شورای نظارت مدارس و مراکز غیر دولتی در سال 99 با وجود شرایط حاکم تعداد یک هزار و 303 پرونده را بررسی، تصویب و ابلاغ رای کرده است.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با بیان این موضوع که مدارس غیر دولتی به لحاظ مالی و تامین هزینه‌های جاری با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند بر لزوم حمایت از مدارس غیر دولتی تاکید کرد و افزود: با توجه به ارائه خدمات مناسب توسط مدارس غیر دولتی باید ترتیبی اتخاذ شود تا این مدارس در مناطق محروم و کم برخوردار نیز توسعه یافته و تمام اقشار جامعه بتوانند از خدمات آنها بهره‌مند شوند.

صیدلو با اشاره به شهریه پایین مدارس غیر دولتی شهرستان‌های استان تهران نسبت به شهر تهران تاکید کرد: در تعیین و ابلاغ شهریه مدارس غیر دولتی باید همه جوانب در نظر گرفته شود تا موسسین در اداره مدارس و ارائه خدمات مطلوب آموزشی و پرورشی دچار مشکل نشوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار