با حضور معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش صورت پذیرفت:

تودیع و معارفه روسای سازمان دانش‌آموزی استان زنجان

زنجان (پانا) - مراسم تودیع و معارفه روسای سازمان دانش‌آموزی، صبح امروز با حضور معاونت فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان انجام شد.

کد مطلب: ۱۱۸۲۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد
تودیع و معارفه روسای سازمان دانش‌آموزی استان زنجان

در این جلسه جعفر گنج‌خانلو ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت امیرالمومنین علیه‌السلام و لیالی قدر گفت: خدا را شاکریم که در این ایام عزیز فرصت‌های کم نظیری برای ما فراهم ساخته است تا هر چه بیشتر در خدمت خلق باشیم.

گنج خانلو در تشریح وظایف سازمان دانش‌آموزی گفت: سازمان دانش‌آموزی یکی از چهار تشکل با سابقه‌ آموزش و پرورش است که در تصمیمات کلان کشوری تأثیر بسیار عمیقی داشته است.

معاون پرورشی تأکید کرد: دانش‌آموزان، معلمان و ساختار اداری 3 رکن اصلی آموزش و پرورش هستند که در این بین دانش‌آموزان با جمعیت 13 میلیونی نقش اساسی در تصمیم‌گیری‌های ملی دارند. سازمان دانش‌آموزی نیز به عنوان سازمانی که نقش آن تربیت دانش‌آموزان است باید به بخشی از این نیازهای دانش‌آموزان پاسخ دهد.

وی ضمن اشاره به فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی گفت: سازمان دانش‌آموزی در طول حیات خود دوره‌های زیادی را طی کرده است که اکنون در شرف شروع دوره‌ای جدید است و امیدواریم در این دوره با ارائه‌ برنامه‌های جدید طبق سند تحول بنیادین در دستیابی به اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران در ساخت انسانهای متعهد و عملگرا موفق باشد.

در ادامه‌ی جلسه فیروز مهدی رئیس سابق سازمان دانش‌آموزی ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت علی (ع) و تبریک روز معلم به همکاران به ارائه‌ عملکرد و فعالیت‌های 6 سال مدیریت خود در سازمان پرداخت.

فیروز مهدی گفت: در طول 6 سال گذشته فعالیت‌های زیادی در این سازمان انجام شده است که حاصل تلاش و همفکری همه‌ اعضای سازمان بوده است. امیدواریم به مدیریت و درایت مدیر جدید همکاری‌ها به نحو احسن ادامه داشته باشد.

راویه قاسمی سرپرست جدید سازمان دانش‌آموزی نیز ضمن تسلیت لیالی قدر گفت: سازمان دانش‌آموزی یک سازمان تربیت محور است که هدف آن تربیت اجتماعی دانش‌آموزان و آماده‌سازی آنها برای زندگی است. امیدوارم با همکاری و همفکری همه‌ همکاران سازمان و حمایت‌های معاونت پرورشی استان بتوانیم اهداف سازمان را به صورت عالی پیش ببریم.

قاسمی تأکید کرد: اجرای برنامه‌های سند تحول را سرلوحه کار خود قرار خواهم داد.

در پایان جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات فیروز مهدی حکم راویه قاسمی به او تقدیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار