دعا در حق دیگران برای شما هم مستجاب خواهد شد

اسلامشهر (پانا) - در این شب‌های قدر باید شب زنده‌داران برای بخشش گناهان، تقدیر خوب در ادامه زندگی و از همه مهم‌تر نجات جامعه بشری از ویروس منحوس کرونا دعا کنند.

کد مطلب: ۱۱۸۲۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
دعا در حق دیگران برای شما هم مستجاب خواهد شد

آذر خامنه دبیر آموزش و پرورش اسلامشهر در رابطه باارزش شب قدر و در گفت و گو با پانا اظهار کرد: طبق آیات قرآن‌کریم شب قدر برتر از هزار شب می‌باشد و شبی است که فرشته‌های خداوند از آسمان به زمین می‌آیند تا مقدرات یکساله زندگی ما را ثبت کنند .

او افزود: انسان‌ها هم که مخلوق خداوند متعال هستند، می‌توانند با دعا کردن سرنوشت خودش را عوض کنند و در سه شب ایام لیالی قدر، از خداوند بخواهیم خوبی‌ها را برای ما رقم بزند و به گفته امام‌علی علیه‌السلام دعا در حق دیگران برای شما هم مستجاب خواهد شد.

دبیر آموزش و پرورش اسلامشهر تصریح کرد: شب قدر به صورت‌های مختلفی معنا شده و در این ایام آیات قرآن بر پیامبر نازل شد و سراسر شب‌های قدر باید شب زنده‌داران دعا برای بخشش گناهان، تقدیر خوب در ادامه زندگی و از همه مهم‌تر نجات جامعه بشری از ویروس منحوس کرونا کنند.

خامنه بیان کرد: در این ایام ضربت خوردن و شهادت امام‌علی علیه‌السلام را داریم و این امام همام یار پیامبر اسلام بود و از برترین الگوهای زمان خود و اکنون در دوران ما است.

خبرنگار دانش‌آموز: رومینا معبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار