به منظور مقابله با کرونا

واکسیناسیون 251 نفر از سالمندان بالای 80 سال سن شهرستان کارون

کارون (پانا) _ فاز دوم واکسیناسیون سالمندان بالای 80 سال شهرستان کارون انجام شد.

کد مطلب: ۱۱۸۲۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
واکسیناسیون 251 نفر از سالمندان  بالای 80 سال سن شهرستان کارون

یوسف خلیف پور مدیر شبکه بهداشت و درمان کارون با اعلام این خبر به پانا گفت: فاز دوم واکسیناسیون سالمندان بالای 80 سال علیه بیماری کرونا از تاریخ هفتم اردیبهشت آغاز و در این راستا ، تا کنون 251 نفر واکسینه شدند و مابقی نیز طی روزهای اینده این واکسن را دریافت خواهند کرد.

او در ادامه افزود: بر اساس برنامه زمان بندی شده و پس از تماس تلفنی کارشناسان بهداشت، سالمندانی که پرونده سلامت الکترونیک در واحدهای بهداشتی دارند به نزدیک ترین مرکز خدمات جامع سلامت در محل سکونت خود مراجعه نموده و واکسن خود را دریافت نمایند.

مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان کارون درخصوص تکمیل پرونده سلامت گفت: آن دسته از سالمندانی که تا کنون موفق به تشکیل پرونده سلامت نشده‌اند و یا در حال انجام شیمی درمانی بوده و یا کم تر از یک سال از موعد شیمی درمانی آن ها گذشته با مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت پس از ثبت‌نام، مقدمات تزریق واکسن نیز برای این عزیزان فراهم می گردد .لازم به ذکر است، همراه داشتن کارت ملی و یا اوراق شناسایی برای کلیه مراجعه کنندگان جهت تزریق واکسن الزامی می باشد.

خلیف پور در پایان خاطرنشان کرد: برای کاهش موارد مرگ ناشی از کووید۱۹ و افزایش ایمنی جمعی، شایسته است افراد درموعد مقرر در مرکز سلامت جهت دریافت واکسن حاضر شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار