به مناسبت بزرگداشت هفته معلم:

معلمان مدارس سمای شیروان تجلیل شدند

شیروان (پانا) -رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیروان به همراه رئیس حراست دانشگاه به مناسبت سالروز شهادت استادمطهری و بزرگداشت مقام والای معلم از معلمان مدارس سما تجلیل کردند.

کد مطلب: ۱۱۸۲۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
معلمان مدارس سمای شیروان تجلیل شدند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیروان عنوان کرد: همیشه پیشرفت های معنوی و مادی انسان ریشه در تربیت افراد دارد که از منبع زلال ایمان، معرفت ، تعهد و ایثار معلمان و اساتید سیراب می شوند.

علی مرجانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیروان به همراه هادی کیوان رئیس حراست دانشگاه آزاد شیروان در مجتمع سما حضور یافتند و با اهدای شاخه گل از مدیران ومعلمان حاضر در مجتمع سما تجلیل کردند.
مرجانی خطاب به معلمان و مدیران مجتمع سما بیان کرد: با توجه به ابتلا کشور و به تبع آن جامعه دانشگاهی به بیماری عالم گیر کرونا، که با صبر و عشق به امر آموزش و هدایت دانشجویان و دانش آموزان می پردازید ودر راه توسعه علمی و رساندن کشور به قله های رفیع پیشرفت و جهش تولید در کشور، از هیچ کوششی دریغ نکرده اید؛ از همراهی صمیمانه و زحمات بی شائبه اساتید و معلمان محترم سما دانشگاه آزاد اسلامی شیروان تمجید و تقدیر کردند.

مهدی سرایدار رئیس سما نیز در این جلسه روز معلم را یادآور تلاش متعهدانه و جهاد مخلصانه انسان های ارزشمندی دانست که عمر خویش را مصروف تعلیم، تربیت و پرورش فرزندان این مرز و بوم کرده و می کنند تا آینده سازان ایران اسلامی در مسیر رشد و تعالی، به شکوفائی روزافزون دست یابند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، این روز بزرگ را به عنوان ایام بزرگداشت علم، مقام استاد و معلم به تمامی همکاران فرهیخته و پرتلاش سما تبریک عرض کردند.

در پایان مهدی سرایدار خطاب به معلمان پرتلاش سمایی افزود: امید است بنا بر تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با تلاش شما عزیزان در گام دوم انقلاب با محوریت ارتقاء جایگاه علم و تحقیق، شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش کشور در تمامی عرصه ها ، به ویژه " تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" باشیم .



سمانه پورغلام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار