احیای ۵۸ واحد صنعتی راکد در اردبیل

اردبیل(پانا) - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل اعلام کرد احیای ۵۸ واحد صنعتی و تولیدی در استان اردبیل انجام شده و امسال نیز این روند ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۱۸۲۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
احیای ۵۸ واحد صنعتی راکد در اردبیل

به گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل ،رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در جریان تجلیل از کارگران نمونه واحد‌های صنعتی در اردبیل گفت: امسال در ادامه فعال کردن واحد‌های راکد تلاش می‌کنیم تا ۳۷ واحد صنعتی دیگر را نیز به این چرخه باز گردانده و با پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها به تقویت و توانمندی جبهه تولید کمک کنیم.

او از ایجاد فرصت اشتغال برای یک‌هزار و ۱۰۰ نفر از جوانان بیکار استان در سایه فعال شدن این واحد‌های صنعتی اشاره کرد و افزود: در تلاش هستیم تا با همکاری سرمایه‌گذاران و صاحبان تولید واحد‌های راکد نظیر کارخانه مهرنوش را که بعد از ۱۵ سال به چرخه تولید بازگشته مورد حمایت همه‌جانبه قرار دهیم تا امر تولید و تقویت صادرات به همت فعالان این بخش به انجام برسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با قدردانی از همراهی و مشارکت مجموعه‌های قضایی و انتظامی استان در تأمین امنیت برای صاحبان تولید و کارآفرینان تصریح کرد: قطعا صادرات محصولات با برند استان اردبیل می‌تواند زمینه آشنایی بیشتر هموطنان و حتی شهروندان سایر کشور‌ها را با تولیدات با کیفیت استان فراهم کرده و به نوعی به پرآوازه شدن این استان کمک کند.

صادقی همچنین در نشست با فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با قدردانی از تلاش مجموعه انتظامی در ایام کرونا برای تأمین امنیت اصناف افزود: با وجود تعطیلی‌های متعدد بر اثر شیوع کرونا و اعمال محدودیت‌ها، ما کمترین تنش را بین اصناف و نیروی انتظامی در یک سال گذشته شاهد بودیم.

او بیان کرد: با تقویت کمیسیون نظارت و تفویض اختیار به اتاق اصناف سعی کردیم تا ساماندهی در حوزه‌های مختلف به ویژه فعالیت اتحادیه‌ها و صنوف را شاهد بوده و از جایگاه قانونی آن‌ها حمایت کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اضافه کرد: هر چند مشکلاتی را در فعالیت اصناف و متضرر شدن آن‌ها از بابت تعطیلی در چند مرحله شاهد هستیم، اما آنچه که فعالیت اصناف را پررنگ کرده پشتیبانی‌های امنیتی و آرامش برقرار شده در فضای بازار بوده که به نوعی از التهابات کاسته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار