کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی اصفهان خبر داد:

وقوع بارش‌های بهاری در ساعات بعد از ظهر

اصفهان( پانا) - کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان عنوان کرد بارش‌های رگباری در بسیاری از مناطق به ویژه نیمه شرقی اصفهان در ساعات بعد از ظهر و شب رخ می دهد.

کد مطلب: ۱۱۸۲۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
وقوع بارش‌های بهاری در ساعات بعد از ظهر

به گزارش روابط عمومی مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان، مژگان امیر امجدی با اشاره به گذر متناوب امواج ناپایدار بارش زا از روی استان، اظهار کرد: امروز و فردا افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید تا شدید و بارش‌های رگباری در بسیاری از مناطق به ویژه در نیمه شرقی اصفهان پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه بارش‌ها به ویژه در ساعات بعد از ظهر و شب رخ می‌دهد، افزود: شدت بارندگی در مناطق شرق، شمال و شمال شرق استان بیشتر است و احتمال آبگرفتگی معابر، بالا آمدن ناگهانی سطح آب در رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها و بارش تگرگ وجود دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه وقوع صاعقه و برق گرفتگی در مناطق مستعد به ویژه ارتفاعات شمال استان دور از انتظار نیست، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط جوی پیش رو به شهروندان توصیه می‌شود از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی و کوهنوردی خودداری کرده و دامداران از چرای دام در مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه‌ها بپرهیزند.

وی اضافه کرد: وزش باد شدید موقتی و گرد و خاک در مناطق شمال شرق و شرق اصفهان به ویژه در روز سه شنبه پیش‌بینی می‌شود.

امیرامجدی با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین چهار تا هشت درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد، گفت: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به هشت درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار