رد صلاحیت ۱۲۶ داوطلب شورا‌ی شهر در استان اردبیل

اردبیل(پانا) - رئیس ستاد انتخابات اردبیل خبر داد از مجموع ۷۲۵ نفر ثبت نامی در ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر در استان ۱۲۶ نفر رد صلاحیت شدند.

کد مطلب: ۱۱۸۲۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد
رد صلاحیت ۱۲۶ داوطلب شورا‌ی شهر در استان اردبیل

به گزارش استانداری اردبیل، بهروز ندایی، رئیس ستاد انتخابات اردبیل در جلسه ستاد انتخابات استان گفت: از مجموع ۷۲۵ نفر ثبت نامی در ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر در استان اردبیل ۳۲ نفر در هیات اجرایی و ۹۴ نفر در هیات نظارت استان رد صلاحیت شدند.
او با بیان اینکه تمامی عوامل در استان آماده برگزاری انتخابات پرشور شورا‌های اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری هستند، افزود: تمامی پیش بینی‌ها از جمله تهیه دستگاه تشخیص هویت و خودرو‌ها و تجهیزات دیگر انجام شده است و هیچ مشکلی در روند انتخابات پیش رو وجود ندارد.
رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه در زمان رای گیری افراد هم با کارت ملی قدیم و هم جدید و نیز شناسنامه می‌توانند در انتخابات شرکت کنند، بیان کرد: ثبت و احوال نیز آمادگی دارد برای مراجعان جهت تعویض کارت ملی خدمات ارائه دهد.
ندایی اضافه کرد: هماهنگی‌های لازم با هیات نظارت بر انتخابات برای حضور حداکثری و انتخابات سالم انجام شده و امیدواریم مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این دوره از انتخابات در سرنوشت خود تاثیرگذار باشند.
او با اشاره به اینکه به لحاظ وجود کرونا، اخذ رای باید در سریع‌ترین زمان ممکن در شعبات اخذ رای صورت گیرد، گفت: انتخابات الکترونیکی صرفا برای شمارش آرای سریع در شهر‌های بزرگ و مراکز استان‌ها است و به هر صورت حضور فیزیکی مردم در پای صندوق‌های رای الزامی است.

رئیس ستاد انتخابات استان افزود: تایید صلاحیت داوطلبان در شورا‌های روستا نیز توسط هیات‌های اجرایی در حال بررسی است که نتیجه بعد از بررسی به هیئت نظارت بخش‌ها ارسال می‌شود.
ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر و روستا‌ها و سیزدهمین دوره انتخابت ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ماه برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار