توصیه‌های کرونایی؛ در اتاق بیمار باید گردش هوا وجود داشته باشد

تهران (پانا) - این روزها ابتلا به این ویروس خانوادگی شده و افراد دارای علایم و بیماران مبتلا به کرونا قرنطینه خانگی و موازین بهداشتی را باید برای پیشگیری از مبتلا نشدن سایر اعضای خانواده رعایت کنند.

کد مطلب: ۱۱۸۲۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
توصیه‌های کرونایی؛  در اتاق بیمار باید گردش هوا وجود داشته باشد

موج چهارم کرونا تا این زمان تلفات زیادی داشته است، مرگ روزانه هموطنان‌مان باید تلنگری برای خانواده‌ها باشد تا بیشتر مراقب سلامتی خود باشند و به توصیه‌های پزشکی و بهداشتی عمل کنند. از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون تاکید مردم و مسئولان نسبت به روش‌های پیشگیری و مسائل درمانی در مورد این ویروس بوده است. از سوی دیگر نحوه مراقبت از بیماران غیر بستری و بیماران ترخیص شده و تحت مراقبت و قرنطینه‌های خانگی نیز حائز اهمیت بالایی است. در حقیقت قرنطینه خانگی مهمترین کاری است که یک بیمار کرونایی باید انجام دهد. بسیاری از افراد مبتلا به کووید -۱۹ دارای علائم خفیفی هستند و بدون مراقبت پزشکی می‌توانند در خانه بهبود یابند اما باید مراحلی را جهت مراقبت از خود و کمک به محافظت از اعضای خانواده برای مبتلا نشدن به این ویروس دنبال کنند.

- لزوم رعایت موازین بهداشتی در قرنطینه ۱۴ روزه خانگی

- فرد بیمار از مراجعه به بیمارستان‌ رعب و وحشت نداشته باشد

- فرد مبتلا به این ویروس از خوددرمانی خودداری کند

- مصرف دارو بدون تجویز پزشک ممنوع است

- هر نوع دارو و مکمل باید با نظر پزشک مصرف شود

- محلی که بیمار در آنجا نگهداری می‌شود باید گردش هوا داشته و از نظر تأمین اکسیژن مناسب باشد

- هر شخصی که علائم ابتلا به ویروس کرونا داشت در مرحله کرونای خفیف یا شدید به مراکز منتخب تشخیص کرونا در مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کرده یا تماس بگیرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار