نتایج نهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی اعلام شد

بوشهر(پانا)_معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر از اعلام نتایج نهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۲۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد
نتایج نهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی اعلام شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر علی موحدی گفت: جشواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی، با هدف مستندسازی و دستیابی به اندوخته های تجربی معاونین و مربیان پرورشی، مشاوران تربیتی، معلمان و مدیران مدارس برگزار ‌می‌شود.

وی ادامه داد: ایجاد فرصت‌های طراحی و ایده‌پردازی در زمینه‌های تربیتی، شناسایی و معرفی استعدادهای منابع انسانی فهیم و مجرب حوزه پرورشی و فرهنگی و تولید آثار و تدوین تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی و انتشار یافته های پژوهشی از دیگر از اهداف این جشنواره است.

موحدی افزود: نهمین جشنواره ویژه معاونین و مربیان پرورشی، مشاوران تربیتی، معلمان و مدیران مدارس تمامی دوره‌های تحصیلی در سال تحصیلی 1400-1399 بوده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر آموزش‌های مجازی را از رویکردهای جدید این جشنواره دانست و اظهار کرد: 205 اثر از شهرستان‌ها و مناطق، در سه موضوع تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی، در دبیرخانه استانی دریافت شده است.

وی خاطرنشان کرد: پس از داوری 4 اثر دلوت آتشی از شهرستان دشتستان(رتبه اول)، زهرا قاسمی از شهرستان دشتی(رتبه دوم)، افسانه اکبری از شهرستان بوشهر(رتبه سوم) و غلامرضا محمدی باغملایی و سمیه یزدان پناه از شهرستان بوشهر(رتبه چهارم) به مرحله کشوری راه یافتند.

موحدی بیان کرد: .20 نفر حائز رتبه و شایسته تقدیر استانی و شهرستانی، 56 نفر شایسته تقدیر استان و سایر همکاران شرکت کننده نیز از طرف شهرستان یا منطقه خود مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

گفتنی است گروه کیفیت بخشی فعالیت های پرورشی استان مسولیت دبیرخانه استانی و برگزاری جشنواره را عهده دار بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار