پیام تبریک معاون آموزشی و فرهنگی سما شیروان به مناسبت روز معلم

شیروان(پانا) -معاون آموزشی وفرهنگی سما شهرستان شیروان بمناسبت 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد مطهری آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۲۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک معاون آموزشی و فرهنگی سما شیروان به مناسبت روز معلم

به نام خداوند لوح و قلم حقیقت نگار وجود و عدم
خدایی که داننده ی رازهاست نخستین سرآغاز آغازهاست

به نام آن علیمی که شعله ی عشق به تدریس و تعلیم و تربیت را در فانوس سینه ی پر مهر آموزگاران،معلمان، دبیران و استادان روشن نمود و ستایش و سپاس، کردگاری را سزاست که بر پیوستگی ذرات، بنیاد هستی نهاد و با پیوند جان ها بوستان زندگی را از علم و دانش و پژوهش بارور ساخت.

روز معلم یادآور تلاش متعهدانه و جهاد مخلصانه انسان های ارزشمندی است که عمر خویش را مصروف تعلیم، تربیت و پرورش فرزندان این مرز و بوم نموده و می نمایند تا آینده سازان ایران اسلامی در مسیر رشد و تعالی، به شکوفائی روزافزون دست یابند..
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، این روز بزرگ را به عنوان ایام بزرگداشت علم، مقام استاد و معلم به تمامی همکاران فرهیخته و پرتلاش سما تبریک عرض می‌نمایم .

امید است بنا بر تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با تلاش شما عزیزان در گام دوم انقلاب با محوریت ارتقاء جایگاه علم و تحقیق، شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش کشور در تمامی عرصه ها ، به ویژه " تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" باشیم .

مهدی سرایدار
معا ن آموزشی وفرهنگی سما شیروان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار