مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در آیین زنگ سپاس معلم :

معلمان منشا رشد و موفقیت در کشور هستند

بجنورد (پانا) -مدیر کل آموزش وپرورش خراسان شمالی در آیین زنگ سپاس معلم اظهار داشت تحقق همه ابعاد توسعه مرهون معلم و مدرسه است و ارزش، منزلت و شان معلم به ژرفا، عمق و صراحت کار او بستگی دارد چرا که معلم هویت‌ساز ، فرهنگ‌ساز و تمدن‌ساز است.

کد مطلب: ۱۱۸۱۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد
معلمان  منشا رشد و موفقیت در کشور هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: معلم مورد اعتماد جامعه وکاربردترین فرد است که کاملا در اختیار دانش آموز است.

مهدی مودی گفت: در شرایط کرونا بررسی ها نشان داد گرچه تماس حضوری دانش آموز با معلم کمتر شده اما جایگاه معلم به خاطر زحمات فراوان چند برابر رشد داشته است.

وی گفت: دو هزار و 12 آموزشگاه با هشت هزار و 645 کلاس درس و 180 هزار و 238 دانش آموز وجود دارند که 15 هزار و 766 نیروی آموزش و پرورش ارائه خدمات به این دانش آموزان هستند.

مودی با اشاره به تجلیل های معلم های برتر استان افزود: تجلیل ها در این هفته در دو طرح کشوری واستانی انجام میشود که در طرح کشوری ( جلوه های ویژه معلمین)121 نفر منتخب شهرستانی و 11 نفر منتخب استانی و یک نفر نیز منتخب کشوری می باشد ودر طرح استانی (معلمین پویا ) 369 نفر تجلیل و 50 معلم جهادگر نیز توسط سپاه تجلیل می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 79 درصد دانش آموزان استان به سامانه آموزشی شاد دسترسی دارند و 21 درصدی که از سامانه محروم هستند، از طریق درسنامه آموزششان دنبال می شود.

وی گفت: در راستای توسعه عدالت آموزشی پوشش تحصیلی دوره ابتدایی پوشش تحصیلی دوره ی ابتدایی خراسان شمالی به 26/99 و رتبه اول کشوری در پوشش پیش دبستانی در سال 99 و ۳مدرسه تک دانش آموز ۹۶ مدرسه زیر ۵ دانش آموز و ۱۹۵ مدرسه زیر ۱۰ دانش آموز در استان فعالیت دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار