با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش زنجان؛

معلمان منتخب استان زنجان در سال تحصیلی1400-1399 تجلیل شدند

زنجان (پانا) - آیین بزرگداشت مقام معلم به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور، وزیر آموزش و پرورش، استانداران، مدیران کل آموزش و پرورش و معلمان منتخب استانها در محل استانداری هر استان برگزار شد.‌

کد مطلب: ۱۱۸۱۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
معلمان منتخب استان زنجان در سال تحصیلی1400-1399 تجلیل شدند

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش زنجان؛ آیین تجلیل از معلمین منتخب استان زنجان در سال تحصیلی1400-1399 با حضورنماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش زنجان، عصر امروز در سالن کنفرانس استانداری برگزار شد.

در این مراسم که با سخنرانی ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش همراه بود، «فتح الله حقیقی»، استاندار زنجان، ضمن تبریک ایام بزرگداشت مقام معلم، تصریح کرد: همه ما شاگرد معلمان هستیم و باید قدردان زحماتشان باشیم.

وی با بیان اینکه معلمان در ایام کرونایی نیز در عرصه خدمت حضور یافته و فعالیت آموزشی خود را ادامه دادند، افزود: این اقدام معلمان جز ایثار و از خودگذشتگی چه نامی می‌تواند به خود بگیرد. در این ایام نیز ارتباط معلمان با دانش‌آموزان قطع نشده است و وظیفه همه ما این است که معلمان را تکریم کنیم.

حقیقی با اشاره به لزوم حمایت از فرهنگیان، گفت: در نظر داریم بهترین مکان، جهت احداث مسکن ملی را، به فرهنگیان استان اختصاص دهیم.

در این مراسم «حسن مظفری»، مدیرکل آموزش و پرورش زنجان با ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های ستاد بزرگداشت مقام معلم استان، اظهار کرد: تجلیل از این معلمان کمترین کاری است که در برابر زحمات وصف‌ناپذیر این قشر باید انجام دهیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه پس از شیوع ویروس کرونا معلمان در فضای مجازی آموزش دانش‌آموزان را ادامه دادند، خاطرنشان کرد: فرهنگیان زنجان در زمینه تولید محتوا و فعالیت در شبکه شاد پیشتاز هستند.

مظفری در پایان از حمایت ها و مساعدت های نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان و همچنین استاندار زنجان از فعالیت ها و اقدامات آموزش و پرورش، قدردانی و تشکر کرد.

شایان ذکر است در این مراسم به نمایندگی از معلمان نمونه، از ٩ معلم شایسته و برتر استان با اهدای لوح سپاس و تندیس، تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار