آغاز عملیات اجرایی ورودی شهر مارگون + تصاویر

مارگون (پانا) - عملیات اجرایی ورودی شهر مارگون با هدف افزایش زیبایی بصری شهر و سرزندگی شهری با جلب رضایت معارضان و مالکان در دست اجراست.

کد مطلب: ۱۱۸۱۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز عملیات اجرایی ورودی شهر مارگون + تصاویر

اولین فضایی که مسافران در ورود به یک شهر با آن برخورد می‌کنند، ورودی آن شهر است. می‌توان این‌گونه گفت که اولین تصویر ذهنی از یک شهر به وسیله مبادی ورودی آن ایجاد می‌شود و یکی از مواردی که می‌تواند در زیبایی بصری شهر و سرزندگی شهری خصوصا میان شهروندان نقش ایفا کند، ورودی شهر است.

با این نگرش و با هدف افزایش زیبایی بصری شهر و سرزندگی شهری عملیات اجرایی ورودی شهر مارگون با جلب رضایت معارضان و مالکان در دست اجراست.

شهردار شهر مارگون در این باره به پانا گفت: «در این فاز از احداث ورودی شهر قرار است عرض جاده از ۱۴ متر و ۲۵ متر افزایش یابد و در وسط جاده نیز بلوار احداث شود. ابتدای ورودی نیز میدان طراحی و ساخته‌شده که قرار است به نام شهید سلیمانی مزین شود.»

غلامعلی رامین گفت: «عملیات اجرایی این طرح توسط پرسنل خدوم شهرداری مارگون درحال اجراست و ان‌شاءالله تا دوماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.»

شهرستان جدید مارگون با جمیعیتی حدود ۲۱ هزار نفر در فاصله ای حدود ۶۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.

خبرنگار: غزل سعادت

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار