خنیفر: جایگاه ویژه تعلیم، تعلم و تزکیه نشان از نقش ممتاز معلم است

تهران (پانا) - رییس دانشگاه فرهنگیان به مناسبت دهه ی سرآمدی آموزش و هفته بزرگداشت مقام معلم پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۱۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
خنیفر: جایگاه ویژه تعلیم، تعلم و تزکیه نشان از نقش ممتاز معلم است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، در این پیام آمده است:

اقرا باسم ربک الذی خلق، خلق الانسان من علق، اقرأ و ربک الاکرم، الذی علم بالقلم، علم الانسان ما لم یعلم.

(سوره مبارکه علق:5ـ 1)

جایگاه ویژه تعلیم، تعلم و تزکیه در جامعه اسلامی ما نشان از نقش ممتاز معلم است. معلم با الگو گرفتن از انبیاء الهی در مسیر هدایت بشریت به سوی کمال کوشش می نماید. سخت ترین کار تربیت معلم، معلمی و حضور در کلاس درس است و آموزش و پرورش کاری مقدس و تمام وقت می باشد. اهتمام دانشگاه فرهنگیان انجام رسالت و ماموریت ملی خویش آنگونه که شایسته و زیبنده نام ایران اسلامی است است.

اینجانب در هفته بزرگداشت مقام و منزلت معلم با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، شهیدان والامقام رجایی و باهنر و تمامی معلمان و استادان شهید ایران اسلامی از مجاهدت و تلاش های عالمانه و خالصانه استادان گرانقدر دانشگاه شریف فرهنگیان در مسیر تربیت معلم طراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران متواضعانه قدردانی می کنم.

همت عالی و شایسته تقدیر اساتید و همکاران ارجمندم در شرایط شیوع بیماری منحوس کووید 19 ، باعث شد با خلاقیت و نوآوری، تجارب و ایده های نو و ارزشمندی در مسیر تحقق اهداف متعالی دانشگاه فرهنگیان خلق و ثبت شود.

امیدوارم با استعانت از خداوند متعال، در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، در سالی که با نام " تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" مزین شده است بتوانیم گام های موثر در مسیر تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و اساسنامه دانشگاه فرهنگیان برداریم. از خداوند رحمان برای همه خدمتگزاران به ایران اسلامی به ویژه معلمان و استادان گرانقدر، دانشجو معلمان ارجمند و خانواده های گرامی آنان در ماه مبارک رمضان آرزوی سلامتی و قبولی طاعات و عبادات می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار