همزمان با سراسر کشور

آیین بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان سرآمد سیستان و بلوچستان برگزار شد

زاهدان (پانا) - آیین بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان سرآمد استانی همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۱۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
آیین بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان سرآمد سیستان و بلوچستان برگزار شد

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در این مراسم ضمن تبریک روز معلم به جامعه فرهنگیان استان، اظهار کرد: همه ما در مسیر زندگی فردی و شغلی خود به طور قطع از گذرگاه مدرسه عبور کردیم و این موضوع نشان دهنده جایگاه نهاد آموزش و پرورش در کشور است.
کوثری افزود: معلمان یکی از اثر گذارترین گروه های مرجع در جامعه هستند که منش، گفتار و رفتار آنان بر روی طیف گسترده ای از اقشار اجتماع تاثیرگذار است.
وی تصریح کرد: هر چقدر این گروه مرجع جایگاهی والاتر در جامعه داشته باشد به همین میزان در جامعه، افراد فرهیخته و اثرگذار خواهیم داشت.
کوثری خاطر نشان کرد: بعد از همه گیری بیماری کرونا در استان، کار آموزش هم برای آموزش دهندگان و هم برای آموزش گیرندگان سخت شده است؛ اما با وجود کمبودهایی که در زیرساخت های ارتباطی وجود داشت معلمان به هر نحو با دانش آموزان ارتباط برقرار کرده و مسیر آموزش ادامه یافت و سبب شدند تا آنان از پایه های علمی خود فاصله نگیرند.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان به اقدامات بی نظیر در حوزه آموزش و پرورش استان اشاره کرد و گفت: در سه سال اخیر بالغ بر ۱۹ هزار نفر نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان جذب و بالغ بر ۳ هزار کلاس درس نیز احداث شده است.

17 هزار معلم سیستان و بلوچستان در فراخوان جلوه های برتر معلمی شرکت کردند

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته معلم و قدردانی از مجاهدت ها و تلاش های کم نظیر معلمان فهیم و فرهیخته استان، اظهار کرد: پیشرفت و ترقی کشور مرهون زحمات خالصانه و شبانه روزی معلمانی است که با قلبی سرشار از عشق به خدا و مردم برای پیشرفت میهن تلاش می کنند.
رخشانی افزود: ۱۷ هزار معلم از سراسر استان در فراخوان جلوه های ناب معلمی شرکت کردند که از این تعداد ۵۳۲ نفر در مرحله منطقه ای انتخاب شدند.
وی تصریح کرد: در مرحله استانی نیز از این تعداد ۱۲ نفر به عنوان معلم سرآمد برگزیده شدند.
گفتنی است در پایان این مراسم از معلمان سرآمد سیستان و بلوچستان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار