تغییر کنداکتور شبکه نسیم در شب های قدر

تهران (پانا) - همزمان با شب های پرفضیلت قدر و ایام شهادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) جدول پخش شبکه نسیم منعطف با حال و هوای این مناسبت ها تغییر می کند.

کد مطلب: ۱۱۸۱۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
تغییر کنداکتور شبکه نسیم در شب های قدر

به گزارش روابط عمومی شبکه نسیم، مجموعه نمایشی «دختر گمشده»، «نمای نزدیک»، مستند پرتره «رخ»، «نمای رادیو» و «تور بزرگ» به کنداکتور شبکه نسیم می آیند و در کنار «کتاب باز»، «بی انتها» و «رانما» در ایام شهادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) از شبکه نسیم پخش می شوند.

از این رو «کتاب باز» که در ادامه فصل پنجم و همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان شروع شده است در این روزها ساعت ١٨:٣٠ با اجرای سروش صحت میزبان اهالی فرهنگ خواهد بود.

برنامه «بی انتها» که در آستانه افطار با مناجات های بدیع و بهره گیری از ظرافت های معنایی به استقبال اذان مغرب می رود در این اوقات نیز همراه مخاطبان خود خواهد شد.

«رانما»، دیگر عنوانی است که در این شب ها معضلات اجتماعی را به نقد می کشد و به نکات اخلاقی و صفات پسندیده اجتماعی می پردازد. «رانما» پس از افطار روی آنتن می رود.

مجموعه نمایشی «دختر گمشده» به کارگردانی احمد کاوری با بازی زنده یاد ماه چهره خلیلی، کورش تهامی، هدایت هاشمی و هومن حاجی عبداللهی و ... هر شب روی آنتن می رود.

این مجموعه روایت گم شدن دختر جوانی است که هیچ سرنخی از سرنوشت او و اینکه چه بلایی بر سرش آمده نیست. در این راستا، پلیس وارد قصه می‌شود تا با همکاری یک مددکار اجتماعی، ردی از او بیابد. این مجموعه‌ نمایشی پلیسی هر شب ساعت ٢٠:٣٠ روی آنتن خواهد رفت.

«نمای نزدیک» پشت صحنه برخی از آثار سینمای ایران را در این ایام روی آنتن می برد که در این نوبت نمایش فرایند تولید و گوشه هایی از زحمات هنرمندان کشور در فیلم هایی همچون «یدو»، «تک تیرانداز»، «آبادان ١١٦٠» و ... را در دستور کار دارد و ساعت ٢١:٣٠ از این شبکه پخش می شود.

مستند پرتره «رخ» که در این شب ها برای ساعت ٢٢ آماده پخش شده است نگاهی متفاوت به زندگی و آثار هنرمندانی همچون علیرضا زرین دست، عبدالرضا اکبری، شاهد احمدلو، مسعود فروتن و حسین زندباف دارد که علاقه مندان به این برنامه می توانند این مجموعه را دنبال کنند.

برنامه «نمای رادیو» با داستان «جاده کاغذی» به آنتن نسیم برمی گردد. این قصه که با تنظیم رادیویی و روایت ایوب آقاخانی برای این شب ها تدارک دیده شده است بر گرفته از کتاب «جاده های آبی سرخ» نوشته نادر ابراهیمی است و از رشادت و جوانمردی دلاور مرد جنوبی به نام میرمهنای دوغابی حکایت دارد که یک دهه خواب را از چشم استعمارگران ربوده تا خلیج فارس از دست اجانب در امان بماند.

این نمایش که توسط مرکز هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است، در این شب ها ساعت ٢٢:۴۵ از شبکه نسیم روی آنتن می رود.

علاقه مندان به انواع اتومبیل و ماشین های خاص نیز می توانند هر شب ساعت ٢٣ بیننده «تور بزرگ» از شبکه نسیم باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار