حسین بابویی: معلم نقاش معارف در جان فرزندان جامعه است

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در پیامی فرارسیدن روز معلم را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۸۱۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
حسین بابویی: معلم نقاش معارف در جان فرزندان جامعه است

به گزارش روابط عمومی واطلاع رسانی فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور، حسین بابویی رئیس فدراسیون در پیامی فرارسیدن روز معلم را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

ایران اسلامی امروز به خود می بالد که بهره مند از وجود معلمانی فرهیخته است که دست همت از آستین فکرت برون آورده اند و خردمندانه با توانمند سازی کودکان و نوجوانان، طرحی نو در تعالی و پیشرفت میهن عزیزمان در انداخته اند.

بی تردید جامعه ایرانی به قله های پیشرفت و چشم انداز توسعه دست نمی یابد مگر با فراهم آوردن زمینه های تربیت معلمانی خلاق و فکور و تامین فضایی احترام آمیز که متناسب با شان والای معلمان است.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید استاد مطهری و دو شهید تابناک نظام آموزش و پرورش، شهیدان رجایی و باهنر و دیگر شهدای عزیزمان، فرارسیدن روز معلم را به جامعه فرهنگی، معلمان عزیز ورزش و مربیان سختکوش تربیت بدنی تبریک عرض می نمایم و از خداوند متعال مسالت دارم تا در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) ، همه تلاشگران عرصه تحول در نظام آموزش و پرورش بویژه تربیت بدنی و ورزش دانش آموزی را برای تربیت فرزندانی فکور، خلاق، متدین، توانمند و مفتخر به هویت ایرانی اسلامی، توفیق روز افزون عنایت فرمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار