ثبت بیش از یک میلیون تخلف عدم رعایت فاصله طولی در استان اردبیل

اردبیل (پانا) - معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری اردبیل اعلام کرد یک میلیون و ۸۴۱ هزار تخلف عدم رعایت فاصله طولی در محور‌های مواصلاتی استان به ثبت رسید.

کد مطلب: ۱۱۸۱۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد
ثبت بیش از یک میلیون تخلف عدم رعایت فاصله طولی در استان اردبیل

به گزارش اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای اردبیل، حمیدرضا عبدی، معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان در جریان بازدید از سامانه‌های محور نیر سراب گفت: بیشترین تخلف عدم رعایت فاصله طولی فروردین ماه به ترتیب مربوط به محور‌های اردبیل نیر و اردبیل آستارا است.

او از افزایش ۱۶۳ درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی استان در فروردین ماه امسال خبر داد و تصریح کرد: یک میلیون و ۱۸۷ هزار تردد توسط ۱۲ سامانه ثبت تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل در مدت یاد شده به ثبت رسیده است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان شناسائی ۷ هزارو ۷۲۷ تخلف سرعت غیرمجاز توسط سامانه‌های ثبت تخلف و اضافه تناژ (WIM) سامانه توزین حین حرکت را یادآور شد و گفت: از این میزان ۳ هزار و ۶۴۲ تخلف اضافه تناژ و سرعت غیرمجاز جهت اعمال قانون به پلیس راه کشور ارسال شد.

عبدی بیشترین تردد فروردین ماه را به ترتیب مربوط به محور‌های اردبیل آستارا- اردبیل نیر - اردبیل مغان محدوده سه راهی صحرا و اردبیل خلخال و بالعکس دانست.

او هوشمندسازی جاده‌های استان را از جمله برنامه‌های مهم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای دانست و بیان کرد: ۷۰ سامانه تردد شماری، ۴۱ دوربین نظارت تصویری، ۲۹ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و ۲ سامانه توزین حین حرکت در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل فعال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار