پیام رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان به مناسبت هفته معلم

کرمان(پانا) - پیام رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان در آستانه هفته معلم .

کد مطلب: ۱۱۸۱۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان به مناسبت هفته معلم

بزرگترین برنامه پیامبران الهی، دعوت انسان به نور و رستگاری در سایه بندگی خداوند متعال بوده است.

شوکت، حشمت، عظمت و قدرت ایران اسلامی منبعث از تلاش های معلمانی است که شمع وجود، گرانقدر خویش را برای تربیت فرزندان ایران زمین نثار می نمایند. گرامی می داریم یاد و خاطره بزرگ معلم انقلاب اسلامی ، استاد شهید مرتضی مطهری و فرصت را مغتنم شمرده تا گل سپاس را تقدیم به معلمان و اساتیدی نماییم که نقش ایمان را بر لوح جان و ضمیر های پاک حک می کنند و ندای فطرت را به گوش همه می رسانند.

معلمان به عنوان پرچمداران و سنگربانان دانایی و توانایی با تلاش و مساعی خود معماران بزرگ جامعه هستند و بی‌شک حیات کنونی بشری وامدار انسان‌های شریفی است که در این سنگر در راه رشد و شکوفایی علمی و اخلاقی جامعه تلاش می‌کنند.
به احترام کرامت و بزرگی شما سربازان غیور جبهه مقابله با جهل و نادانی سر تعظیم فرود می آورم و در مقابل تواضع، فروتنی و مجاهدت های ارزشمند تان در راه توسعه تعلیم و تربیت آینده‌سازان سرزمینمان تمام قد می ایستم تا جهانیان بداند معلمان ایران زمین همچون گذشته از هیچ تلاشی برای انجام رسالت خویش فروگذار نخواهند بود.
اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و شهدای گرانقدر فرهنگی، بر خود لازم میدانم فرارسیدن روز وهفته بزرگداشت مقام معلم را به همه شما تبریک گفته و سلامت و توفیق روز‌افزونتان را از درگاه پروردگار متعال آرزو نمایم.

رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان

محمود رجبی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار