فرماندار ورامین:

راه‌اندازی هنرستان پسرانه تخصصی کشاورزی در ورامین

ورامین(پانا)- فرماندار ورامین از راه‌‌اندازی هنرستان پسرانه تخصصی کشاورزی در ورامین با همکاری آموزش و پرورش و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۱۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی هنرستان پسرانه تخصصی کشاورزی در ورامین

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ورامین، با حضور صلاحی اردکانی، رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران در جلسه شورای آموزش و پرورش ورامین، کلیات طرح تاسیس هنرستان پسرانه کشاورزی در ورامین تصویب شد.

او در این جلسه گفت: امروزه با مشکل کم‌آبی کشاورزی سنتی دستخوش تحولاتی شده است و ناچاریم برای برون رفت از این مشکل، از علم و تخصص در کشاورزی بهره‌گیری کنیم.

صلاحی هدف از تاسیس این هنرستان را تربیت تکنسین‌های تخصصی در کشاورزی دانست و بیان کرد: فارغ التحصیلان این هنرستان می‌توانند در نهایت با نظارت بر روی فارم‌های کشاورزی، به کارگیری یافته‌های علمی را در صنعت کشاورزی تبیین کنند.

این مقام مسئول در ادامه افزود: هنرجویان این هنرستان در دو رشته گیاهان زینتی و سبزی و صیفی می‌توانند به کسب مهارت بپردازند.

حسین کاغذلو فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ورامین قطب کشاورزی استان تهران است؛ تصریح کرد: قرار گرفتن ورامین در کنار بازار بزرگ مصرف محصولات کشاورزی و شاه راه‌های صادراتی، از پتانسیل خوبی برای تاسیس این هنرستان برخوردار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار