ثبت‌نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان آغاز شد

تهران (پانا) - ششمین دوره ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان و وظیفه بگیران (همسر) صندوق بازنشستگی از صبح امروز جمعه ۱۰ اردیبهشت ماه آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۸۱۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان آغاز شد

ثبت‌نام ششمین دوره وام ازدواج فرزندان بازنشستگان و وظیفه بگیران همسر به تعداد ۱۴۰۰ فقره و به مبلغ ۲۵ میلیون تومان از امروز به مدت 2 هفته به صورت اینترنتی اجرا می‌شود.

بر این اساس، متقاضیان دریافت این تسهیلات از امروز ۱۰ تا ۲۵ اردیبهشت می توانند از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی به نشانی sabasrm.ir درخواست خود را ثبت کنند.

پیش‌بینی می‌شود با هماهنگی و همکاری بانک عامل پرداخت این تسهیلات برای یک هزار و ۴۰۰ نفر از واجدان شرایط حداکثر تاپایان خردادماه سال جاری یا اوایل تیرماه انجام شود.

نرخ تسهیلات ۱۰درصد و دوره بازپرداخت آن ۶۰ ماهه خواهد بود. حداقل حقوق خالص دریافتی فروردین ماه سالجاری مشمولان باید یک میلیون تومان بوده و تاریخ عقدنامه فرزند نیز در بازه زمانی اول خرداد ۱۳۹۸ تا اول اردیبهشت ۱۴۰۰ باشد.

ارائه تسهیلات صرفاً به ازدواج اولیه (زوجین) فرزند یا نوه تحت تکفل بازنشستگان، موظفین و فرزند همسر وظیفه بگیر تعلق می گیرد.

مرتضایی فرد با اشاره به آمار ثبت نام متقاضیان وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری گفت: در دوره اول برای ۱۰۰۰ فقره وام، حدود ۴۳ هزار نفر ثبت نام کردند، در دوره دوم برای ۱۵۰۰ فقره وام حدود ۱۰ هزار نفر ثبت نام کردند، در دوره سوم برای ۱۰۰۰ فقره وام، ۲۸ هزار و ۹۵۵ نفر ثبت نام، برای دوره چهارم با ۱۰۰۰ فقره وام، ۲۷ هزار و ۳۳۸ نفر ثبت نام کردند و در دوره پنجم نیز برای ۱۰۰۰ فقره وام، ۳۳ هزار و ۶۸۳ نفر ثبت نام کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار