حَسن آیینه حُسن خداوندی است

شهرکرد (پانا) - جشن میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام توسط بسیج دانش آموزی دبیرستان نمونه پژوهش به صورت مجازی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۱۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
حَسن آیینه حُسن خداوندی است

به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) در روز پنجشنبه 9اردیبهشت 1400مراسمی در اسکای روم و لایو در شاد با حضور مدیر مدرسه، کتایون صفا، مسئولان انجمن اسلامی و حجت السلام علی حجت پناه برگزار شد.

این برنامه با مجری گری فاطمه مظهری اجرا و با پخش کلیپ قرائت قرآن آغاز و با ارائه دکلمه توسط نجمه هاشمی و پخش کلیپ مولودی ادامه یافت.

سپس حجت پناه در رابطه با اهمیت نقش دختران در زندگی و الگو پذیری دختران از امام حسن (ع) سخنرانی کرد.

وی در ارتباط با نقش دختران در زندگی گفت: مهم ترین چیزی که دختران می توانتد از امام حسن(ع) یاد بگیرند ادب است.ادب مهم ترین میراث علی ابن ابیطالب برای فرزندانش بود ؛مهم ترین رسالت دختران مربی بودن است که از صفات خداوند است.

حجت پناه در ادامه افزود: دانش آموزان انجمن اسلامی و بسیج شامل مردم عادی نمی شوند و در زمان ظهور از خواص اند که لحظه ای زمان خالی در برنامه شان نیست، اکنون هم همینطور است. همچنین تشکلات بایستی همواره انسجام خود را حفظ کنند.

مراسم با همکاری دو تشکل انجمن اسلامی و بسیج دانش آموزی بر پا شد و برنامه های متنوعی را در بر داشت از جمله مسابقه مشاعره که به کمک کیمیا ضیایی اجرا و به دو نفر از برگزیدگان کتاب هایی اهدا شد. همچنین کتاب دلم پرواز می خواهد، زندگی نامه شهید محمد حسین قاسمی توسط مریم اعتدالی معرفی شد.

در آخر به همت و مدد شرکت کنددگان و دانش آموزان مدرسه 13452 عدد صلوات نذر امام حسن مجتبی (ع) فرستاده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار