در پیام تبریک مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمدبه مناسبت فرا رسیدن روز معلم بیان شد:

معلم، معمار اندیشه ها و هدایتگر بشر از جهل و گمراهی است

یاسوج (پانا)- مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد فرا رسیدن روز معلم را به جامعه فرهنگیان و پرچمداران نظام تعلیم و تربیت تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۸۰۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
معلم، معمار اندیشه ها و هدایتگر بشر از جهل و گمراهی است

به گزارش روابط عمومی سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد، سید نظام مرادی، به مناسبت فرا رسیدن روز معلم ضمن تبریک این روز بزرگ به جامعه فرهنگیان و پرچمداران نظام تعلیم و تربیت، پیامی صادر کرد:

به نام آنکه جان را فکرت آموخت

12 اردیبهشت ماه، سالگرد شهادت استاد فرزانه مرتضی مطهری که به نام روز معلم نامگذاری شده است، فرصت مناسبی برای تجلیل و تکریم از خدمات تلاشگران بی ادعایی است که بهترین جمله برای ترسیم جایگاه و نقش آن در جامعه چراغ راه هدایت بشریت است، چرا که در میان نعمت های خداوند متعال، برترین آن ها نعمت هدایت است که در سیره بزرگان، خاصه روشنگران دینی، این مهم متجلی است.

معلم، معمار اندیشه‌ها و هدایتگر بشر از جهل و گمراهی بسوی دانش و تعالی و شانی از شئون خداوند تبارک و تعالی است و این مقام بدون تردید جایگاهی ارزشمند و مقدس است و هیچ قلم و بیانی نمی تواند عظمت این جایگاه شریف را ترسیم کند و بشر همواره مدیون این قشر شریف و نجیب است.

روزمعلم؛ ارج نهادن به بزرگ مردان و نستوه زنانی است که شمع وجودشان با تبیین علوم الهی، به انسان، آگاهی، دانایی، توانایی، روشنایی و زیبایی عقل می بخشد و با تعمیق باورهای دینی در وجود آدمی، یقین، عشق ، ایمان و زیبایی روح می آفریند.

ایران اسلامی امروز به خود می بالد که بهره مند از وجود معلمانی فرهیخته است که دست همت از آستین فکرت برون آورده اند و همزمان با دولت در مبارزه بهداشتی با بیماری کوید 19(کرونا)، در سنگر خطیر انسان سازی و عرصه تعلیم و تربیت، به زیبائی و خردمندانه طرحی نو در تعالی و پیشرفت میهن عزیزمان در انداخته اند.

اینجانب با تبریک روز معلم، به جامعه فرهیخته معلمان به ویژه مربیان و فرهنگیان پیشتاز سازمان دانش آموزی و گرامیداشت یاد و خاطره معلم فرزانه استاد مطهری، از خداوند متعال مسالت دارم تا در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمود های مقام معظم رهبری و تلاش فرهنگیان در سراسر استان در سالی که مزین به نام تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها است، شاهد اعتلای روز افزون اهداف نظام مقدس تعلیم و تربیت و تربیت فرزندانی فکور، خلاق، متدین، توانمند و مفتخر به هویت ایرانی اسلامی، توفیق روز افزون عنایت بفرماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار