کتاب «دیوار نامرئی» از سوی انتشارات مدرسه منتشر شد

تهران (پانا) - رمان «دیوار نامرئی» نوشته امیلی رودا و ترجمه محبوبه نجف‌خانی با مضمونی مبنی بر اهمیت بنیاد خانواده و بحران دوران بلوغ با ساختاری فانتزی از سوی انتشارات مدرسه منتشر و روانه بازار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۰۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد
کتاب «دیوار نامرئی» از سوی انتشارات مدرسه منتشر شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، داستان فانتزی «دیوار نامرئی» درباره پسری به نام پاتریک است که خواهری بزرگ­تر و برادری کوچک­تر از خود دارد و مثل همه بچه وسطی‌­ها، احساس می­‌کند به اندازه‌­ی فرزندان دیگر مورد توجه خانواده قرار نمی‌­گیرد و احساس تنهایی می‌­کند. پاتریک که عاشق هیجان بازی‌­های کامپیوتری است، روزی هنگام بازی کامپیوتری ناگهان بازی قطع می­‌شود و شخصی روی صفحه نمایش ظاهر می‌­شود و از یک مسابقه‌­ی تلویزیونی با جایزه یک میلیون دلاری خبر می­‌دهد و می‌­گوید که مسابقه هر شنبه، ساعت 10، در کانال هشت تلویزیون برگزار می‌­شود.

شرکت ­کننده برای بردن جایزه، باید معماهایی شعرگونه را حل کند و به جست­ و­جوی اشیای گمشده­ برود. عجیب این­که، در شهر آن­ها چنین کانال و مسابقه‌­ای وجود ندارد. تا این که روز شنبه پاتریک با مادرش به مرکز خرید دهکده می‌­رود. توی یکی از فروشگاه­‌ها، یک تلویزیون روشن می‌­بیند. کانال هشت را می­زند و یک­دفعه، همان مجری روی صفحه ظاهر می‌­شود و پاتریک را به مسابقه دعوت می­‌کند. پاتریک می‌پذیرد و یکباره همه جا تاریک می‌­شود و پس از چند ثانیه، خود را داخل سالن مسابقه می‌­بیند. پاتریک نمی‌­‌داند که چطوری از آنجا سر­در­آورده است، تا اینکه مدیر برنامه، رازی را برایش فاش می‌­کند: "دیواری نامرئی بین دنیای ما و شما وجود دارد، اما شما از وجود این دیوار خبر ندارید!"

مخاطب با خواندن داستانی هیجان‌­انگیز و پُراوج و فرود، با شخصیت اصلی داستان همراه می‌­شود، به جهان موازی سفر می‌­کند، با معماها دست و پنجه نرم می‌­کند و به نوعی آزمون گذار از دوران بلوغ را طی می‌­کند.

کتاب "دیوار نامرئی" در 208 صفحه رنگی و با قیمت 35000 تومان در فروشگاه اینترنتی انتشارات مدرسه و فروشگاه‌های سراسر کشور در دسترس علاقمندان قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار