با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل شهرستان‌های استان تهران برگزارشد؛

نشست تشریح دستورالعمل برگزاری آزمون‌های ورودی مدارس نمونه‌دولتی دوره دوم متوسطه

تهران (پانا)- معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد ثبت‌نام دانش‌آموزان جهت شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه‌دولتی دوره دوم متوسطه نظری و فنی وحرفه ای در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۱۸۰۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
نشست تشریح دستورالعمل برگزاری آزمون‌های ورودی مدارس نمونه‌دولتی دوره دوم متوسطه

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، بهروز هاشمی در نشست هماهنگی و تشریح دستورالعمل برگزاری آزمون‌های ورودی مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه این اداره کل، ضمن تشریح دستورالعمل برگزاری این نوع آزمون‌ها و تاکید بر این که برگزاری این آزمون‌ها باید به گونه‌ای باشد که تمام استانداردهای آزمون به خوبی رعایت شود گفت: در سال جاری همزمان با روزهای برگزاری این آزمون، دانش‌آموزان ورودی پایه دهم باید فرآیند انتخاب رشته را نیز انجام دهند که این امر کار را حساس‌تر خواهد کرد.

او گفت: ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی پایه دهم از 21 فروردین ماه 1400 آغاز شده و تا 10 اردیبهشت ماه ادامه دارد، همچنین دانش‌آموزان از تاریخ 13 تا 17 اردیبهشت ماه فرصت ویرایش خواهند داشت.

معاون آموزش متوسطه ادراه کل آموزش و پروش شهرستان‌های استان تهران ادامه داد: تعداد مدارس نمونه دولتی، 29 دبیرستان متوسطه نظری و2 هنرستان فنی و حرفه‌ای در سطح استان است که از این تعداد 15دبیرستان دخترانه و 14دبیرستان پسرانه متوسطه نظری و یک هنرستان دخترانه و یک هنرستان پسرانه فنی وحرفه‌ای است.

او همچنین تاکید کرد: تاکنون 9 هزار و 300 دانش آموز از مجموع 76 هزار دانش‌آموز پایه نهم اقدام به ثبت نام در سامانه sanjesh.teo.ir کرده‌اند که از این تعداد 2 هزار و 975 دانش‌آموز به این مدارس راه پیدا خواهند کرد.

آزمون ورودی مدارس نمونه‌دولتی پایه دهم روز جمعه 18 تیرماه راس ساعت 9 صبح به صورت هماهنگ در سطح استان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار