مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی مطرح کرد:

تعریف ارائه خدمات جایگزین برای کارگزاری‌ها

تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه تاکید این سازمان بر الکترونیکی کردن خدمات و ارائه سرویس‌ها به صورت غیرحضوری است، گفت نمی خواهیم کارگزاری ها متضرر شوند و به همین علت خدمات جایگزین برای آنها تعریف خواهیم کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۰۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
تعریف ارائه خدمات جایگزین برای کارگزاری‌ها

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر مصطفی سالاری روز سه شنبه در نشست با مسئولان تعدادی از کارگزاری ها افزود: از خرداد سال گذشته تمدید اعتبار دفترچه حذف و در اسفند نیز صدور دفترچه کاغذی متوقف شد و با توجه به اینکه عمده درآمد کارگزاری ها از امور مربوط به دفترچه بود، منابع مالی کارگزاری کاهش پیدا کرد.

وی ادامه داد: همزمان با اجرای طرح ۳۰۷۰ (ارائه ۳۰خدمت مهم به صورت غیرحضوری که منجر به کاهش ۷۰ میلیونی مراجعه می شود) به کارگزاری ها اجازه داده شد که به مدت ۶ ماه خدمات غیرحضوری این طرح را به مراجعه کنندگان حضوری ارائه دهند و البته این برنامه موقتی است.

سالاری تصریح کرد: هدف سازمان تامین اجتماعی حفظ کارگزاری هاست. تلاش ما این است که از ظرفیت کارگزاری ها برای کارهای میدانی استفاده کنیم. طی بخشنامه ای که در روزهای آینده صادر خواهد شد، بازرسی کارگاهی به کارگزاری ها واگذار می شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، هدفگذاری ایجاد کارگزاری ها را صحیح برشمرد و گفت: با دیجیتالی شدن خدمات این سازمان تعدادی از خدماتی که توسط کارگزاری ها ارائه می شد، حذف شد. نیت ما این است که کارگزاری ها برقرار باشند و خدمات دیگری ارائه دهند.

معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: در سالهای اخیر با توجه به غیرحضوری شدن خدمات این سازمان، برخی خدمات به کارگزاری ها واگذار شده اند. در حال حاضر برای آن دسته از بیمه شدگانی که قادر به استفاده از سیستم الکترونیکی نیستند کارگزاری ها خدمات طرح ۳۰۷۰ را ارائه می هند.

مهرداد قریب افزود: خدمات ماده ۹۰(معاینات قبل از استخدام کارگران) و رسیدگی اسناد پزشکی خسارت متفرقه توسط کارگزاری ها ارائه می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار