رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران:

تاکسیرانان شهر تهران در اولویت واکسیناسیون قرار گیرند

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت با توجه به اینکه از ابتدای شیوع کرونا بالغ بر 200 نفر از تاکسیرانان شهر تهران جان خود را به سبب ابتلا به کرونا از دست داده‌اند، برای جلوگیری هر چه بیشتر از انتشار و شیوع ویوروس کرونا لازم است تاکسیرانان در اولویت واکسیناسیون قرار گیرند.

کد مطلب: ۱۱۸۰۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد
تاکسیرانان شهر تهران در اولویت واکسیناسیون قرار گیرند

محمد جواد حق شناس در دویست و نودمین جلسه شورا و با تبریک روز شوراها گفت: استحضار دارید در حداقل دو هفته اخیر به واسطه پیک چهارم کرونا، شهر تهران و مردم تهران در وضعیت بسیار سختی گرفتار آمدند، به طوری‌که رکورد آمار فوت شدگان بهشت زهرا در 50 سال گذشته شکست.

وی ادامه داد: با این وجود شاهد هستیم به واکسیناسیون کسانی که دارند خدمات ارزنده ای را به مردم تهران ارائه می دهند توجه لازم صورت نگرفته است لذا به شهردار تهران در راستای حمایت از کارکنان سیستم حمل و نقل عمومی این تذکر را می خوانم تا اقدام عملی در واکسیناسیون این عزیزان صورت گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا گفت: با توجه به مکاتبه شهردار تهران با وزیر بهداشت در راستای واکسیناسیون کوید 19 برای رانندگان سیستم حمل و نقل عمومی و با توجه به پاسخ ارائه شده مبنی بر قرار گرفتن حمل و نقل عمومی در فاز سوم واکسیناسیون به استحضار می رساند از ابتدای شیوع کرونا علی رغم خطرات موجود، ناوگان تاکسیرانی با سهم 23 درصدی در حوزه حمل و نقل عمومی به خدمات دهی ارزنده خود ادامه داده و تاکنون نزدیک به دویست نفر از همکاران عزیز و تاکسیرانان زحمتکش به خاطر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند. رانندگانی که فداکارانه در محیط بسته و محدود تاکسی به صورت بی دفاع هر لحظه در معرض ابتلا به ویروس کرونا قرار دارند.

حق شناس گفت: با توجه به فعالیت حدود یکصد هزار نفری جامعه تاکسیرانی و جابجایی تعداد کثیر شهروندان تهرانی که در وضعیت قرمز کرونایی شهر تهران در حال خدمات دهی هستند و در معرض خطر قرار دارند تقاضا دارم در جهت حفظ سلامت و برای جلویگری از انتشار هر چه بیشتر ویروس اولویت مناسب تری را به این عزیزان اختصاص دهند و با طرح موضوع در ستاد ملی کرونا در این خصوص تجدید نظر و حقوق این عزیزان شمرده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار