تقدیر از 316 معلم نمونه فارس در هفته معلم

شیراز (پانا) - به گفته دبیرستاد بزرگداشت مقام معلم در فارس در هفته بزرگداشت مقام معلم از 316 معلم نمونه فارس تقدیر می شود.

کد مطلب: ۱۱۸۰۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از 316 معلم نمونه فارس در هفته معلم

محسن کلاری در جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم فارس گفت: امسال نیز همانند سال گذشته به دلیل بیماری کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن، برنامه‌های تجمیعی و حضوری گرامیداشت مقام معلم را برگزار نخواهیم کرد و اکثر برنامه‌ها به صورت مجازی و از طریق شبکه شاد و سایر راه‌های برخط با حضور معلمان نمونه برگزار می‌شود.

معاون پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس گفت: یکی از برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم که از روز 12 اردیبهشت ماه 1400 آغاز خواهد شد تقدیر از معلمان نمونه استان است.

کلاری گفت: در سال تحصیلی جاری در فراخوانی که در اوایل اسفند سال گذشته اعلام شد از همه معلمان استان درخواست کردیم تا به سامانه الکترونیکی LTMS مراجعه کنند و بر اساس شاخص‌هایی که وجود داشت فرم درخواست خود برای شرکت در جشنواره معلمان نمونه را تکمیل کنند.

دبیرستاد بزرگداشت مقام معلم فارس گفت: تقریبا بیش از 21 هزار نفر یعنی معادل یک سوم معلمان استان به این سامانه مراجعه و نمون برگ‌ها را تکمیل کردند.

کلاری گفت: درابتدا تیم ارزیابی در همه مدارس تشکیل شد نمون برگ ها و مستندات اعلام شده بررسی و امتیازات حاصله از آنها در سامانه تایید شد و نزدیک به 2 هزار و 800 معلم به مرحله بعد راه یافتند.

معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس گفت: درگام بعد 8 تیم 4 نفره در سراسر استان تشکیل شد و مجدد همه مستندات بررسی و داوری شد که در انتها 316 معلم نمونه در سطح مناطق استان توانستند امتیازات لازم را بدست آورند.

کلاری گفت: از این تعداد نیز 19 معلم از استان فارس به عنوان معلم نمونه استانی انتخاب شدند و اسامی آن‌ها به وزارت آموزش وپرورش برای رقابت با سایر استان‌ها برای کسب معلم نمونه کشوری اعلام شد.

دبیرستاد بزرگداشت مقام معلم فارس گفت: معلمان نمونه کشوری نیز پس از داوری نهایی که توسط 5 تیم داوری کشوری که یکی از آنها نیز در استان فارس مستقر هستند مشخص و انشاالله اسامی آنها توسط وزارت آموزش و پرورش در هفته بزرگداشت مقام معلم اعلام خواهد شد.

او با اشاره به اینکه زحمات همه معلمان استان که نگذاشتند حتی در دوران همه گیری کرونا چراغ تعلیم و تربیت خاموش شود قابل تقدیر است، گفت: این هفته فقط بهانه ای برای یادآوری و تکریم جایگاه ومقام معلم برای اقشار مختلف جامعه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار