آموزش مجازی باعث ایجاد دنیای جدیدی از تعلیم و تربیت شده است

تهران (پانا)- نایب رییس دوم مجلس دانش آموزی معتقد است ورود ویروس کرونا و در پی آن، روی آوردن دانش آموزان به آموزش مجازی، باعث ایجاد دنیای جدیدی از تعلیم و تربیت شده است.

کد مطلب: ۱۱۸۰۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش مجازی باعث ایجاد دنیای جدیدی از تعلیم و تربیت شده است

میثم ویسی؛ نایب رییس دوم مجلس دانش آموزی گفت: آموزش مجازی یک سالی است که با تمام کمبودهای خود، میهمان جدید نظام آموزشی کشور شده است و تماما آن را تحت تأثیر قرار داده است.

وی گفت: در همین راستا، روی کار آمدن سریع شبکه آموزشی شاد در جهت ایجاد فضای امن و اختصاصی، همچنین تبدیل شدن به پر کاربردترین پیام رسان داخلی، حاصل تلاش و همت آموزش و پرورش بوده است.

ویسی در ادامه گفت: اما هنوز با گذشت یک سال از روی کار آمدن شبکه شاد، آموزش و پرورش، درگیر چالش‌هایی است که نظام آموزشی را دچار اختلال کرده است.

وی افزود: به نظر من، تحت پوشش قرار دادن حدود چند میلیون کاربر به نحوی که تقریبا ۲ میلیون نفرشان به صورت همزمان از این شبکه استفاده می‌کنند، باعث ایجاد ترافیک بالا و کاهش عملکرد شبکه شده است. به نحوی که در آموزش و تعامل میان دانش آموزان و معلمان مشکل ایجاد کرده است.

وی افزود: اما در این میان در آموزش مجازی هم، شاهد تفاوت آشکاری میان مدارس دولتی، غیردولتی و خاص هستیم. به نحوی که در این مدارس از بسترهای دیگری برای آموزش استفاده می‌کنند و عملا از شاد رخت بربسته اند و به همین بهانه، خانواده ها را در استفاده از بسترهای جدید آموزشی، با مسائل مالی مواجه کرده اند.

وی در ‌پایان گفت: ما باید به عنوان نمایندگان مجلس دانش‌آموزی کشوری، با همکاری وزارت آموزش و پرورش، این مشکلات را پیگیری کرده و به دنبال عدالت آموزشی در سراسر ایران باشیم.

خبرنگار دانش آموز پانا؛ مبینا سبزه علی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار