انعقاد تفاهم نامه میان خبرگزاری «پانا» و «مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران»؛ به زودی

تهران (پانا) - تفاهم نامه همکاری بین «خبرگزاری پانا» و «مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران» در آینده ای نزدیک به صورت مجازی امضا خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۸۰۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
انعقاد تفاهم نامه میان خبرگزاری «پانا» و «مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران»؛ به زودی

جلسه هماهنگی انعقاد تفاهم نامه بین «خبرگزاری پانا» و «مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران» صبح امروز دوشنبه 6 اردیبهشت ماه در محل این خبرگزاری برگزار شد. در این جلسه درباره مفاد تفاهم نامه همکاری بحث و گفت‌وگو شد و مقرر شد که در آینده ای نزدیک به صورت مجازی تفاهم نامه همکاری بین این خبرگزاری و مجمع به امضا طرفین برسد.

در این جلسه که با حضور اسماعیل بحری‌زاده قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی، فرشته مرادی مدیرعامل خبرگزاری پانا و محمدرضا قربانی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران برگزار شد با برقراری ارتباط تصویری با نعمت بنی آدم رئیس هیات مدیره مجمع درباره موضوعات تفاهم نامه صحبت شد تا در روزهای آینده این تفاهم نامه همکاری امضا شود.

گفتنی است بالای 30 درصد فضاهای آموزشی و پرورشی از سوی خیرین مدرسه ساز احداث شده است که در این تفاهم نامه به نقش خبرگزاری پانا در آموزش و فرهنگسازی کار خیر اشاره شد تا بتوان دانش‌‌آموزان خبرنگار را در حوزه فعالیت‌های داوطلبانه سهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار