برگزاری انتخابات الکترونیکی شورای اسلامی در ۲ شهر خراسان شمالی

بجنورد(پانا) -رئیس ستاد انتخابات استان از برگزاری انتخابات شورای شهر به صورت تمام الکترونیک در دو شهر بجنورد و شیروان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۰۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری انتخابات الکترونیکی شورای اسلامی در ۲ شهر خراسان شمالی

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، احمد برادران در ستاد انتخابات استان، اظهار کرد: با توجه به تجربه موفق استان در برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی در دوره گذشته در انتخابات شورای شهر ۲۸ خرداد ماه سال جاری، بجنورد به عنوان یکی از ۲۴ مرکز استان و شیروان به عنوان یکی از ۸ شهر منتخب برای برگزاری تمام الکترونیک انتخابات، انتخاب شده اند.

وی افزود: فردا نتایج نهایی تایید صلاحیت های کاندیداها از سوی هیات‌های نظارت اعلام و یک روز بعد از آن به کاندیداها اعلام می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به تاکید استاندار برای افزایش مشارکت در انتخابات با اجرای طرح سفیران مشارکت در سطح استان، گفت: این طرح با هدف بهره‌مندی از ظرفیت‌های تمامی دستگاه های اجرایی در راستای مشارکت افزایی اجرا می شود و تمامی کارها در شهرستان‌ها باید با هماهنگی فرمانداران صورت گیرد.

در ادامه این نشست دبیر ستاد انتخابات استان نیز گفت: در فرصت دوباره، دیروز وزارت کشور برای تکمیل فرآیند ثبت نام افراد دارای مدرک ناقص، ۱۴ نفر به تعداد داوطلبان شوراهای روستا استان افزوده شد و این تعداد ۵٠۷٠ نفر رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار