ساکی توضیح داد

آخرین تصمیمات درباره برگزاری امتحانات دانش‌آموزان

تهران (پانا) - رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی آخرین تصمیمات درباره برگزاری امتحانات پایان سال دانش‌آموزان را با توجه به شرایط کرونایی کشور تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۰۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد
آخرین تصمیمات درباره برگزاری امتحانات دانش‌آموزان

خسرو ساکی با حضور در استودیو خبر ساعت ۲۱ شبکه یک سیما درباره برگزاری امتحانات دانش‌آموزان گفت: مصوبه ۹۷۷ شورای عالی آموزش و پرورش تحت عنوان "شرایط ارائه خدمات آموزشی ویژه درخصوص بیماری‌های فراگیر" همه فعالیت‌هایی که باید در سال تحصیلی انجام شود را مشخص کرده است.

ساکی ادامه داد: براساس این مصوبه در شرایطی که امکان حضور فیزیکی دانش‌آموزان وجود دارد با اخذ مجوز از ستاد کرونا آن منطقه، امتحانات به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در شرایطی که امکان حضور میسر نیست امتحانات همه پایه‌ها به جز نهم و دوازدهم غیرحضوری خواهد بود افزود: امتحانات این دو پایه در هر شرایطی حضوری است.

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی عنوان کرد در پایه نهم سوالات به صورت استانی و حذفیات کتب درسی از سوی سازمان پژوهش مشخص شده است برای این پایه امتحانات به صورت مدرسه ای است که با رعایت فاصله‌های اجتماعی و پروتکل بهداشتی برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد برای دانش‌آموزان شاخه فنی و حرفه ای و کاردانش تا ۱۵ مرداد فرصت وجود دارد تا آموزش و ارزشیابی آن انجام شود. امتحانات از ۲۷ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۲۴ خرداد ادامه دارد‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار