مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج خبر داد:

ستاد ثبت نام مدارس ناحیه ۴ کرج تشکیل جلسه دادند

کرج (پانا)- جلسه ستاد ثبت‌نام آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج با حضور رئیس آموزش و پرورش و  اعضا ستاد ثبت نام در آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج برگزار شد

کد مطلب: ۱۱۸۰۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
ستاد ثبت نام مدارس ناحیه ۴ کرج تشکیل جلسه دادند

در ابتدا ی جلسه مراد مالمیرمدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج افزود: ثبت نام دانش‌آموزان میان پایه توسط مدیران مدارس انجام می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری خانواده‌ها نمی‌باشد همچنین برای دانش‌آموزان میان پایه لباس فرم دانش‌آموزی لازم نیست و ثبت‌نام کتب درسی دانش‌آموزان نیز در مدرسه به‌صورت گروهی انجام شود.
مالمیر در این جلسه با اشاره به شرایط خاص بیماری کووید ۱۹ در کشور و استان البرز از کلیه واحدهای اداری آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج خواست که نهایت همکاری و همراهی را با مدیران مدارس، عوامل اجرایی مدرسه و دانش‌آموزان و اولیاء آن‌ها در هنگام ثبت نام داشته باشند تا نیازی به رفت‌وآمدهای غیرضروری وجود نداشته باشد.
وی همچنین اضافه کرد : معاونان آموزش و پرورش ، کارشناسان ، مدیران و عوامل اجرایی مدارس خواستار توجه به این امر باشد که ثبت‌نام تمام دانش‌آموزان میان پایه توسط مدیر مدرسه بدون حضور دانش‌آموز و اولیا انجام گیرد و فقط برای ثبت نام در پایه‌های ورودی مقاطع حضور ولی دانش آموز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیاز است و ستاد نظارت با اولویت حمایت از حق و حقوق دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها به طور روزانه بر روند ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس نظارت داشته باشد .
مدیر آموزش و پرورش با اشاره به عدم لزوم تهیه لباس فرم دانش آموزی برای دانش آموزان میان پایه و اختیار خرید آن برای دانش آموزان پایه اول و رعایت تبصره ۷۵ در خرید آن تاکید کرد.
مالمیر مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج در مورد کتاب های سال جدید و هزینه خرید آنها گفت: برای ثبت‌نام کتب درسی دانش‌آموزان فقط قیمت روی جلد کتاب ملاک می‌باشد و دریافت هر گونه بهای اضافی از طرف مدارس غیرقانونی می باشد و برای توجیه مدیران ستادهای فرعی ثبت‌نام و پایگاه‌های سنجش در سریعترین زمان جلسه توجیهی برگزار شود و واحدهای اداری متولی کتب درسی و عوامل اجرایی مدارس در مورد دستورالعمل های قانونی و چگونگی ثبت‌نام کتاب های درسی دانش آموزان توجیه شوند .
مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج در ادامه جلسه با اشاره به نزدیک بودن انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا توصیه کرد که از امکانات و موقعیت های اداری برای تبلیغ علیه هر کدام از کاندیداها در انتخابات ریاست‌جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا غیرقانونی است و با متخلفین به‌شدت برخورد خواهد شد.
مالمیر همچنین در پایان این اصل را یاد آور شد که باید مجری قانون باشیم و وظیفه ما ایجاد شور انقلابی و مردم را به حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح بر اساس معیارهای رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای ( مدظله‌العالی ) دعوت کنیم .
گفتنی است که مشخصات ستادهای فرعی ثبت‌نام و پایگاه‌های سنجش آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج به مدارس ارسال می‌شود و از طریق کانال روابط عمومی اطلاع رسانی خواهد شد.

خبرنگار؛ نادیا مردانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار