در گفت‌وگو با پانا؛

جعفری: حضور پرشور در انتخابات قدرت رئیس‌جمهور را در جهان افزایش می‌دهد

حضور پرشور غیر از تاثیرات داخلی برای دنیا هم پیام دارد که مردم پای نظام و حاکمیت ایستاده‌اند/حضور حداکثری ضریب امنیت ملی را بالا می‌برد/رفع مشکلات معیشتی مردم در مشارکت تاثیرگذار است/هدف همه احزاب سیاسی بالندگی و اقتدار نظام باشد

تهران (پانا) - نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشارکت بالا در انتخابات ضریب امنیت ملی کشور و ضریب اعتماد به نفس رئیس جمهور را بالا می‌برد، تاکید کرد علی رغم وجود رقابت‌ها، هدف همه احزاب و گروه‌ها باید بالندگی و اقتدار نظام باشد.

کد مطلب: ۱۱۸۰۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
جعفری: حضور پرشور در انتخابات قدرت رئیس‌جمهور را در جهان افزایش می‌دهد

امیرقلی جعفری بروجنی در گفت‌وگو با پانا درباره اهمیت انتخابات پیش رو و لزوم فراهم کردن مقدمات لازم برای مشارکت حداکثری، گفت: «تمامی انتخابات، انتخاباتی که به صورت واقعی شکل می‌گیرد، یعنی دخالت مردم در سرنوشت آینده خود، برای همه نظام‌های سیاسی، برای همه کشورها از جمله جمهوری اسلامی ایران دارای اهمیت است.»

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: «بعد از انقلاب، مردم ما نشان دادند که در شکل گیری هرم حاکمیت به ویژه در بحث قوه مجریه و قوه مقننه تاثیرگذار هستند. این یک قابلیت بسیار بالا و یک برگ برنده برای نظام اسلامی و برای ملت است و نشان می‌دهد تعیین سرنوشت به دست خودشان است.»

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: «هرچه حضور در انتخابات پرشورتر و گسترده‌تر باشد، کسی که می‌خواهد سکان قوه اجرایی کشور را در دست بگیرد، با قدرت بیشتری می‌تواند در صحنه بین‌المللی حرف بزند. معمولا مشارکت بالا ضریب امنیت ملی کشور و ضریب اعتماد به نفس رئیس جمهور را بالا می‌برد.»

عضو شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت ایران تاکید کرد: «حضور پرشور غیر از تاثیراتی که بر روی خود ما خواهد داشت، برای دنیا هم پیام دارد که مردم پای نظام و حاکمیت ایستاده‌اند و تاکنون حضور مردم ما از نُرم جهانی هم بالاتر بوده است.»

این نماینده مجلس بر لزوم فراهم کردن زمینه‌های لازم برای حضور حداکثری مردم هم تاکید کرد و گفت: «برای اینکه مردم دلگرم‌تر باشند و حضور بیشتری داشته باشند، باید بخشی از مشکلاتی که اکنون با آن‌ها دست به گریبان هستند در حوزه معیشت و اقتصاد رفع شود. این در امیدوارکردن مردم و در مشارکت مردم می‌تواند تاثیرگذار باشد.

وی خطاب به احزاب کشور نیز گفت: «تمامی گروه‌های سیاسی و احزاب، آنهایی که در انتخابات حضور و فعالیت دارند، باید مهمترین دغدغه آنها نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد. معمولا در انتخابات بین گروه‌ها و احزاب، رقابت وجود دارد؛ اما در جمهوری اسلامی هدف باید تماما بالندگی و اقتدار نظام باشد.»

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان چهارمحال و بختیاری در ادوار مختلف مجلس و ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: «اگر همه دست به دست هم دهند و گشایشی هم در امور مردم ایجاد شود و بارقه‌های امید را در دل مردم روشن کرد، یعنی خبرهای خوشی به مردم داد، از اقتدار کشور و ... در میزان مشارکت مردم در انتخابات آینده تاثیرگذار خواهد بود.»

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که شاهد حضوری حداکثری باشیم و یک دولت جوان انقلابی بتواند سکان اجرا را در دست بگیرد و حرکت نظام و انقلاب را به سمت اهداف متعالی سرعت ببخشد.

امیرقلی جعفری بروجنی در پایان تاکید کرد: «رئیس جمهور آینده ایران باید از تمام ظرفیت‌های توانمند داخل کشور استفاده کند، حتی اگر در رقابت‌ها با او همسو نبوده باشند. چون ما یک خانواده هستیم با سلایق مختلف. رئیس جمهور آینده باید شب و روز خود را فدای اعتلای ایران و سربلندی مردم کند. رئیس جمهور سیزدهم باید جهادی کار کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار