با حضور مدیر کل آموزش و پرورش زنجان؛

جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد

زنجان (پانا) - جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در محل سالن غدیر اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۹۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، حسن مظفری مدیر کل آموزش و پرورش استان در این جلسه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، اظهار داشت: در آستانه هفته معلم قرار داریم لذا لازم است با برنامه ریزی صحیح و بسیج تمامی نیروها، بتوانیم در هفته معلم ایثار و اخلاص و زحمات معلمان عزیز استان را به بهترین شکل ممکن بیان کرده و متجلی کنیم.

مظفری در ادامه گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده از 27 اردیبهشت تا 27 خرداد ماه زمان برگزاری امتحانات خواهد بود که ضرورت دارد طبق دستورالعمل ارسالی، آمادگی لازم جهت برگزاری امتحانات چه به صورت حضوری و چه غیر حضوری را داشته باشیم.

این مقام مسئول با اشاره به تشکیل تیم های نظارتی اظهار داشت: تیم های نظارتی متشکل از همکاران اداره کل، طبق برنامه ریزی های انجام شده؛ از تمامی مناطق و نواحی 14گانه استان بازدید کرده و نظارت های لازم بر فعالیت ها را خواهند داشت و این نظارت به صورت مستمر ادامه خواهد یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تاکید بر اهمیت و لزوم آموزش نیروی انسانی، تصریح کرد: دوره ها و کارگاه های آموزشی خوبی برگزار گردیده است اما انتظار داریم این آموزش ها در حوزه های مختلف همچنان تداوم داشته باشد.

شایان ذکر است در این جلسه هر یک از معاونین حاضر نیز به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار