کشف 3 قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز در تهران 

تهران (پانا) - رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری متهمی که در فضای مجازی فروش سلاح جنگی وشکاری غیر مجاز تبلیغ می کرد، خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۹۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد
کشف 3 قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز در تهران 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در رصدهای فضای مجازی مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی به دست آوردند که مدیر کانالی در شبکه‌های اجتماعی به تبلیغ فروش سلاح و مهمات جنگی و شکاری غیرمجاز می پردازد.

وی عنوان کرد: هویت و مخفیگاه متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی، صبح روز گذشته یکم اردیبهشت ماه تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم در محدوده افسریه اعزام و در بررسی‌های بیشتر از آن مکان یک قبضه سلاح جنگی و 2 قبضه سلاح شکاری به همراه 20 عدد فشنگ جنگی و مقادیری مواد مخدر کشف شد.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه اموال مکشوفه به پلیس امنیت انتقال یافت، گفت: متهم در تحقیقات تکمیلی به جرم ارتکابی اعتراف و برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه گزارش و خبر در خصوص فعالیت مجرمان امنیتی و انتظامی که به هر نحو ممکن جان و مال آنها را به مخاطره می‌اندازد را از طریق سامانه 110 با پلیس در میان بگذارند تا در اسرع وقت اقدام لازم انجام پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار